• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga darbību komplekss uzņēmumā

Thumbnail
Открыть
303-14091-inta_kusina_vadz040418.pdf (972.9Kb)
Автор
Kusiņa, Inta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krūmiņa, Ausma
Дата
2010
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba nosaukums"Mārketinga darbību komplekss uzņēmumā". AutoreInta Kusiņa Bakalaura darba apjoms: 104 lpp 26 attēli 10 tabulas Darbā tiek apskatīta mārketinga būtība, vide un mārketinga darbību komplekss. Ir izpētīta A/s Drogas mārketinga mikrovide un makrovide, kā arī mārketinga darbību komplekss – produktu vadīšana, cenu veidošana, produktu sadale un produktu virzīšana tirgū. Darba gaitā tika izmantotas gan teorētiskās pētniecības metodes – literatūras analīze, gan praktiskās metodes – anketēšana, intervēšana, datu ieguve, sistematizācija, apstrāde un analīze. Darbs var tikt izmantots a/s "Drogas" mārketinga darbību plānošanā, kā arī kā mācību palīglīdzeklis.
 
The topic of the work:"Marketing activities complex in the company." Author:Inta Kusiņa There are in the work:140 pages 26 pictures 10 tables The paper examines the nature of the marketing and marketing activities complex. There are researched marketing environment of the enterprise "Drogas" and marketing activities complex of this enterprise – product, price, promotion and place. In the work were used theoretical research methods - literature analysis and practical techniques - questioning, interviewing, data collection, systematization, processing and analysis. Work can be used for an enterprise "Drogas" marketing activity planning, as well as a teaching tool.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13902
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV