Zīmolvedības ietekme uz patērētāju izvēli
Loading...
Date
Authors
Advisor
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Latvijas Universitāte
Language
N/A
Abstract
Bakalaura darba tēma ir „Zīmolvedība un Coca – Cola zīmola ietekme uz patērētāju”.
Bakalaura darba mērķis ir salīdzināt Coca – Cola zīmola ietekmi Latvijas Universitātes un Rostokas Universitātes, Vācijā, studentu vidū ar Pepsi zīmola ietekmi; izstrādāt priekšlikumus zīmola veiksmīgākai virzīšanai šajās valstīs, atbilstoši zīmolvedības pamatprincipiem.
Theme of this bachelor thesis is „Branding and Coca-cola brand influence on customer”. The aim of the bachelor thesis is to compare Coca-Cola’s and Pepsi brand influence on students in Latvia and Germany; as well as to work out suggestions for successful brand promotion strategies in these countries according to basic principles of branding.
Theme of this bachelor thesis is „Branding and Coca-cola brand influence on customer”. The aim of the bachelor thesis is to compare Coca-Cola’s and Pepsi brand influence on students in Latvia and Germany; as well as to work out suggestions for successful brand promotion strategies in these countries according to basic principles of branding.