Zīmolvedības ietekme uz patērētāju izvēli

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

N/A

Abstract

Bakalaura darba tēma ir „Zīmolvedība un Coca – Cola zīmola ietekme uz patērētāju”. Bakalaura darba mērķis ir salīdzināt Coca – Cola zīmola ietekmi Latvijas Universitātes un Rostokas Universitātes, Vācijā, studentu vidū ar Pepsi zīmola ietekmi; izstrādāt priekšlikumus zīmola veiksmīgākai virzīšanai šajās valstīs, atbilstoši zīmolvedības pamatprincipiem.
Theme of this bachelor thesis is „Branding and Coca-cola brand influence on customer”. The aim of the bachelor thesis is to compare Coca-Cola’s and Pepsi brand influence on students in Latvia and Germany; as well as to work out suggestions for successful brand promotion strategies in these countries according to basic principles of branding.

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By