Efektīva preču iepakojuma nozīme produkta realizācijā
Author
Koroļevs, Raitis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba autors: Raitis Koroļevs, temats: Efektīva preču iepakojuma nozīme produkta realizācijā, apjoms: 71 lpp., 2 tabulas, un 35 attēli. Šajā bakalaura darbā autors analizē efektīva produkta iepakojuma sastāvdaļas, tam raksturīgās īpašības un tā nozīmi produkta realizācijā mūsdienu tirgū. Produkta iepakojums laika gaitā ir kļuvis par nozīmīgu mārketinga stimulēšanas līdzekli. Produkta iepakojums mēdz būt pat spilgtāks par pašu produktu, kā arī ļoti uzbāzīgs un dažkārt cilvēkiem maldinošs. Lai arī iepakojuma raksturlielumi jau tagad ir attīstīti, tomēr joprojām pastāv iespēja tos pilnveidot un uzlabot, lai panāktu maksimālu produkcijas noietu. Pētījumā par efektīva produkta iepakojuma nozīmi produkta realizācijā pirmajā nodaļā ir aplūkoti dažādu iepakojumu veidi un raksturotas iepakojuma nozīmīgākās funkcijas. Kā arī pētītas iepakojumam izvirzāmās prasības, iepakojuma sastāvdaļas, ieskaitot etiķeti un tās funkcijas. Otrajā nodaļā darba autors izskata iepakojuma dizaina raksturlielumus, iepakojuma koncepciju, kā arī dizaina daudzveidības nozīmi iepakojuma efektivitātē. Analizē arī pielietojamās operācijas ar iepakojuma dizainu, kuras var tikt izmantotas produkta mārketinga stratēģijas veidošanai. Autors aplūko arī izvirzāmās prasības iepakojuma koncepcijas izveidei, aplūkojot un analizējot labākos iepakojumus Latvijas un pasaules mērogā dažādās nominācijās. Trešajā nodaļā darba autors veic pētījuma, par efektīva produkta iepakojuma ietekmi uz patērētāju izvēli, anketēšanas rezultātā iegūto datu analīzi, izdara secinājumus un sniedz priekšlikumus. Author: Raitis Koroļevs Subject: The meaning of effective product package in product’s realization Volume: 71 pages., 2 tables, 35 pictures. In this Bachelor’s Thesis the author analyzes components, characteristic features and meaning of effective product package in nowadays market product’s realization. During years the package of product has become a important tool of marketing stimulation. Sometimes product’s package is used to be even brighter than the product and also it could be intrusive or misleading for customer. Although the packaging features are already developed, there is still an opportunity to perfect and improve them in order to achieve maximum sales volume. The 1st chapter of the theoretical basis of research about meaning of effective products package in product’s realization consists description of product’s package charasteristic features and effective components. Author is also analyzing prefered package requirements, parts of package, including label and it’s functions. In 2nd chapter author analyzes package’s design features, package’s conception and meaning of design multiplicity in package’s effectiveness. Also analyzing operations that are used to differ package’s design. Author is giving insight of world’s packaging tendencies, analyzing some of the world’s best packages as well as best packages in Latvia. 3rd chapter is a practical research, in which author is making inquiry about how effective product’s package can influence customers buying decision. The results of research will give an insight about qualities of effective packaging and their ability to influence the decision making process of consumer.