Sabiedriskās ēdināšanas uzņēmuma konkurētspējas analīze
Автор
Beinaroviča, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Дата
2011Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbs „Sabiedriskās ēdināšanas uzņēmuma konkurētspējas analīze”.
Darba mērķis ir izpētīt SIA „G & K” restorāna „Zilā govs” konkurētspēju un izstrādāt priekšlikumus tās uzlabošanai. Bakalaura darba pirmajā nodaļā pētīti konkurences un konkurētspējas teorētiskie aspekti, otrajā nodaļā raksturota nozare, kurā uzņēmums darbojas, valsts ekonomiskās lejupslīdes kontekstā, veikta nozares vides analīze, izmantojot M.E.Portera 5 spēku modeli. Trešajā nodaļā raksturota uzņēmuma vēsturiskā attīstība, restorāna piedāvātie pakalpojumi un darba organizācija, kā arī veikta uzņēmuma saimnieciskās un finanšu darbības analīze, bet ceturtajā nodaļā analizēti restorāna galvenie konkurenti un vērtēta to konkurētspēja. Šajā nodaļā apkopoti arī klientu anketēšanas rezultāti un izstrādāta restorāna konkurences stratēģija, kā arī priekšlikumi konkurences paaugstināšanai. Darba noslēgumā apkopoti būtiskākie secinājumi un galvenie priekšlikumi.
Atslēgvārdi: sabiedriskā ēdināšana, restorāns, bioloģiskā pārtika. Bachelor Paper „Analysis of Catering Company Competitiveness”
Paper’s object is to study „G & K”, Ltd. Restaurant „Zilā Govs” competitiveness and to produce suggestions for it’s improvement.
In the Bachelors Paper first chapter are made research in theoretical aspects of competition and competitiveness, second chapter describes HORECA business field in Latvia’s economical recession context, are made analysis of business field environment using M.E.Porter’s five forces model. Third chapter describes company’s historical evolution, restaurants offered services and management and are made analysis of company’s business and financial actvities. Fourth chapter describes analysis of restaurant’s most important competitors and rated its competitiveness. In this chapter are summarize results of restaurant clients questionnaires and worked out competitiveness strategy plan, maked suggestions to improve competitiveness. The main conclusions and most important proposals have been summarized at the end of the paper.
Keywords: public catering, restaurant, biological food.