Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorBabris, Sandisen_US
dc.contributor.authorEske, Ingrīdaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:46Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:46Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other17252en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13944
dc.description.abstractBakalaura darba „„BM Auto” mārketinga stratēģija un tās pilnveidošanas iespējas” mērķis ir vācu koncerna „BMW Group” pilnvarotā pārstāvja Latvijā SIA „BM Auto” mārketinga stratēģijas analīze un priekšlikumu izstrāde tās pilnveidošanai. Bakalaura darbs apjoms (neskaitot pielikumus) ir 65 lapas. Tekstuālais materiāls ir papildināts ar 11 attēliem un 7 tabulām. Darbam pievienoti 5 pielikumi. Bakalaura darbs sastāv no trijām nodaļām, kuras sīkāk sadalītas 10 apakšnodaļās. Pirmajā nodaļā apkopota teorētiskā informācija par mārketingu, mārketinga stratēģiju veidiem un izstrādes un realizācijas procesu, kā arī mārketinga tendencēm krīzes un pēckrīzes periodā Latvijā. Darba otrajā nodaļā ir sniegts BMW koncerna un SIA „BM Auto” raksturojums, kā arī Latvijas jauno automobiļu tirgus analīze. Darba trešajā nodaļā ir analizēta „BM Auto” mārketinga stratēģija un tās pilnveidošanas iespējas. Darba noslēgumā izdarīti secinājumi un sniegti priekšlikumi „BM Auto” mārketinga stratēģijas pilnveidošanai.en_US
dc.description.abstractTheme of bachelor work is work „Marketing strategy of „BM Auto” and possibilities to improve it”. The aim of the bachelor is to analyze the marketing strategy of SIA “BM Auto” and to make proposals for improvement of this document. Bachelor work consists of 65 pages. There are 7 tables, 11 pictures and 5 appendixes in bachelor work. The work has 3 chapters. In chapter 1 there is theoretical information about essence of marketing, different types of marketing strategies and proposed ways how to develop and implement it. In chapter 2 there is information about SIA “BM Auto” and analyse of market of new cars in Latvia. In chapter 3 there is analyze of the marketing strategy of SIA “BM Auto” and possibilities to improve it. At the end of the work there are conclusions and proposals how to improve marketing strategy of SIA “BM Auto”.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSIA "BM Auto" mārketinga stratēģija un pilnveidošanaen_US
dc.title.alternativeMarketing strategy of "BM Auto" and possibilities to improve iten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige