Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorNiedrītis, Jānis Ēriksen_US
dc.contributor.authorSavinovs, Mārcisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:46Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:46Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other17272en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13945
dc.description.abstractBakalaura darbs SIA Studio Moderna attīstības perpektīvas. Jebkurš uzņēmums sacenšas savā starpā, lai iegūtu klientus, bet ne visiem izdodas gūt panākumus šajā cīņā. Lai uzņēmums būtu veiksmīgs, nepieciešams realizēt savu stratēģiju un būt gatavam reaģēt uz jebkurām pārmaiņām, kas varētu ietekmēt uzņēmuma eksistenci un darbību. Katra uzņēmuma stratēģija ir saistīta ar tādiem plāniem un darbībām, kas palīdz sasniegt un izmantot savas konkurētspējīgās priekšrocības. Bakalaura darba mērķis: izpētīt SIA Studio Moderna darbību un izstrādāt ieteikumus tā turpmākajai konkurētspējīgai attīstībai. Bakalaura darbs sastāv no ievada, trīs nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Pirmajā nodaļā tiek izklāstīta konkurences būtība un tās teorētiskie aspekti, analizēta mārketinga loma uzņēmējdarbībā un tā ietekme uz uzņēmuma konkurētspēju. Otrajā nodaļā tiek raksturota SIA Studio Moderna darbība un analizēti tās produkti un komunikācija ar klientiem. Trešajā nodaļā tiek noskaidrotas uzņēmuma attīstības perspektīvas. Darba nobeigumā tiek formulēti galvenie secinājumi un priekšlikumi. Bakalaura darba apjoms ir 73 lappuses, ko papildina 12 attēli, 3 tabulas un 3 pielikumi. Darba izstrādāšanai izmantoti 27 literatūras un citi avoti.en_US
dc.description.abstractBachelor`s thesis Development perspectives of Studio Moderna Ltd. Every company is competing with each other to get its clients, but not everyone succeeds. To be successful it is needed to realize management strategies and to be ready to respond to any changes that can affect company’s existence. Each company’s strategy is linked to such plans and activities that help companies to achieve and exploit their competitive advantage. The aim of Bachelor’s thesis is to describe Studio Moderna Ltd. management activities and to make recommendations for its future competitive development. Thesis consists of introduction, three chapters, conclusion and proposals, as well as, references, sources list and appendices. The first chapter describes theoretical aspects of competitiveness, as well as the role of marketing in business and its impact on the company's competitiveness. The second chapter there describes Studio Moderna Ltd. operations and analysis of its products and communication with customers. The third chapter shows perspectives of Studio Moderna Ltd. development in the future. At the end there are formulated main conclusions and proposals The Bachelor’s thesis consists of 73 pages, 12 images, 3 tables and 3 appendices, and also of 27 different sources.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSIA "Studio Moderna" attīstības perspektīvasen_US
dc.title.alternativeDevelopment perspectives of Studio Moderna Ltden_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige