Show simple item record

dc.contributor.advisorKrūmiņa, Ausmaen_US
dc.contributor.authorNikodemus, Uģisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:46Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:46Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other17382en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13949
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „SIA „LG Electronics Latvia” mārketinga komunikāciju analīze”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga teorētisko avotu analīzi, izpētīt SIA „LG Electronics Latvia” veidoto mārketinga komunikāciju efektivitāti, kā arī izstrādāt priekšlikumus tās uzlabošanai. Darba gaitā autors izmanto dažādas informācijas apkopošanas un analīzes metodes. Teorētiskās daļas veidošanai darba autors izmantoja literatūras referatīvās analīzes metodi. Informācijas iegūšanai par SIA „LG Electronics Latvia” tika izmantoti autora personīgās darba pieredzes laikā izdarītie novērojumi, kā arī tika izanalizētas uzņēmuma reklāmas, sabiedriskās saskares un citi informācijas avoti. Pētījuma daļā darba autors izstrādāja anketu ar mērķi noskaidrot sabiedrības domas par SIA „LG Electronics Latvia” veiktajiem mārketinga komunikācijas pasākumiem. Aptaujas iegūtos rezultātus autors apkopoja un veica to analīzi. Darba kopējais apjoms, neieskaitot pielikumus, ir 67 lapaspuses. Darbā ir iekļauti 18 attēli, 3 tabulas, 3 pielikumi. Izmantotās literatūras avotu saraksts satur 18 avotus.en_US
dc.description.abstractThe subject of the bachelor paper is “Analysis of the Marketing Communications of the LG Electronics Latvia Ltd”. The goal of the study is to investigate efficiency of LG Electronics Latvia Ltd marketing communications by applying a method of theoretical sources analysis and to develop proposals for its enhancement. Various methods of information gathering and analysis have been applied by the author. For the development of the theoretical part, the author used a method of the publications analysis. For acquiring of the information about the LG Electronics Latvia Ltd, the author used his own observations on the enterprise that have been based on his earlier working experience within the company. Moreover, advertisements, promotions, public communication and other materials of the company have been analysed. For the research part of the bachelor work, the author elaborated a questionnaire - in order to clarify a public opinion on the marketing communication measures performed by the LG Electronics Latvia Ltd. The obtained date were compiled and analysed. The total volumes of the bachelor paper, excluding the annex, are 67 pages. The paper also includes 18 figures, 3 tables, 3 annexes. The list of used literature comprises 18 reference items.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSIA „LG Electronics Latvia” mārketinga komunikāciju analīzeen_US
dc.title.alternativeAnalysis of SIA „LG Electronics Latvia” Marketing Communicationsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record