Show simple item record

dc.contributor.advisorFricberga, Ievaen_US
dc.contributor.authorBērziņa, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:48Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:48Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other18991en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13973
dc.description.abstractDarba mērķis ir analizēt SIA „Čilija Pizza” mārketinga komunikācijas un izvērtēt cik tās ir bijušas un ir veiksmīgas vai neveiksmīgas un sniegt rekomendācijas tālākai darbībai mārketinga jomā. Darba mērķa sasniegšanai tika veikti šādi uzdevumi: 1.Analizēti mārketinga teorētiskie aspekti; 2.Izpētīta ēdināšanas nozares Latvijā un Eiropā 3.Izpētīta uzņēmuma SIA „Čilija Pizza” mārketinga komunikāciju darbība; 4.Veikta aptauja; 5.Izanalizēti klientu aptaujas rezultāti; 6.Izstrādāti priekšlikumi mārketinga uzlabošanai; Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām: Pirmajā nodaļā tiek izpētīta mārketinga būtība un mārketinga stratēģijas apkopojot materiālus no dažādiem literatūras avotiem. Otrajā nodaļā tiek izpētīta sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu vide Latvijā un Eiropā Trešajā nodaļā tiek analizēta SIA „Čilija Pizza” iekšējā un ārējā vide. Tiek analizēts uzņēmums pēc SVID analīzes. Tika veikts pētījums par to, cik sekmīgi uzņēmums ir veidojis savu mārketinga komunikāciju ar klientiem , veicot klientu anketēšanu, tika veikta anketu analīze. Darba nobeigumā tika izstrādāti priekšlikumi mārketinga komunikācijas darbības pilnveidošanai un apkopoti secinājumien_US
dc.description.abstractThe target of the thesis is to assess marketing activities in SIA "Čilija Pizza" and to make recommendations for further action in the field of marketing. The following steps have been accomplished to reach the target: 1. Conduct analysis of marketing theoretical aspects; 2. Explore the food industry in Europe and in the Latvia 3. Explore marketing activities in the enterprise; 4. Analyze survey results gathered from the clients; 5. Develop proposals in order to improve marketing in SIA " Chili Pizza ". The thesis consists of three parts. In the first part of the thesis are explored the nature of marketing and marketing strategy, collecting materials from various literary sources. In the second part of the thesis are studied catering environment Latvian and Europe In the third part the inner and outer environment of SIA " Chili Pizza " has been analyzed, and SWOT analyze has also been carried out. Of the thesis there has been analyzed to which extent the enterprise has carried out all the marketing activities. Through customer questionnaires, was carried out a questionnaire analysis. In the summary of the thesis there has been developed suggestions on how to improve marketing in SIA " Chili Pizza ", as well as conclusions have been carried out.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleStarptautiska uzņēmuma mārketinga stratēģijas Latvijas tirgū:,,Čilija PIZZA "piemērsen_US
dc.title.alternativeMarketing strategy of international company in the market of Latvia;experience of ,,Čilija PIZZA" Ltden_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record