Netradicionālais mārketings un tā pilnveidošanas iespējas SIA „Lūzumpunkts”
Autor
Šņepste, Edīte
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Datum
2011Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma - „Netradicionālais mārketings un tā pilnveidošanas iespējas SIA „Lūzumpunkts””.
Darba mērķis – pamatojoties uz teorētiskām atziņām par netradicionālā mārketinga būtību un tā izmantošanu, izpētīt uzņēmuma SIA „Lūzumpunkts” pieredzi un atklāt nepilnības netradicionālā mārketinga izmantošanā, sniegt priekšlikumus to novēršanai.
Darbs sastāv no ievada, trijām nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras avotu saraksta un pielikuma.
Darba pirmajā nodaļā tiks aplūkoti netradicionālā mārketinga teorētiskie aspekti, tajā skaitā, sešu pazīstamāko netradicionālā mārketinga veidu – partizānu, mutvārdu atsauksmju, vīrusu, sponsorēšanas, provokatīvā un sociālo tīklu mārketinga īss raksturojums. Otrajā nodaļā tiks ietverts vispārīgs uzņēmuma SIA „Lūzumpunkts” raksturojums un aplūkota tā pieredze netradicionālā mārketinga izmantošanā. Darba trešajā nodaļā tiks atspoguļoti uzņēmuma klientu anketēšanas rezultāti par to, kuri netradicionālā mārketinga veidi būtu vispiemērotākie tieši SIA „Lūzumpunkts”, kā arī izstrādāti priekšlikumi netradicionālā mārketinga pilnveidošanai uzņēmumā.
Darbs sastāv no 79 lpp, 3 tabulām, 29 attēliem un 1 pielikuma.
Atslēgvārdi: netradicionālais mārketings, partizānu mārketings, mutvārdu atsauksmju mārketings, vīrusu mārketings, sponsorēšanas mārketings, provokatīvais mārketings, sociālo tīklu mārketings. The theme of bachelor`s - „Non – traditional marketing and it`s improvement in Ltd. „Lūzumpunkts””.
The aim of bachelor`s – on the ground of theoretical aspects about the esence of non – traditional marketing and it`s use, to explore the experience of Ltd. „Lūzumpunkts” and to discover faults in use of non – traditional marketing, to give suggestions for their correction.
Bachelor consists of introduction, three chapters, conclusions and suggestions, the list of used literature and attachment.
In the first chapter of bachelor there will be viewed the theoretical aspects of non – traditional marketing, including a short description of it`s most popular types – guerilla, word of mouth, viral, sponsorship, provocative and social networking marketing. In the second chapter there will be viewed a general description of Ltd. „Lūzumpunkts” and it`s experience in use of non – traditional marketing. In the third chapter there will be results of questionnaire of clients of Ltd. „Lūzumpunkts” about which types of non – traditional marketing would be the most suitable for this company and worked out suggestions for non – traditional marketing`s improvement in this company.
Bachelor consists of 79 pages, 3 tables, 29 pictures and 1 attachment.
Keywords: non – traditional marketing, guerilla marketing, word of mouth marketing, viral marketing, sponsorship marketing, provocative marketing, social networking marketing.