B2B elektroniskās komercijas potenciāls un attīstības perspektīvas Latvijā
Autor
Ķigule, Monta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Oļevskis, Grigorijs
Datum
2012Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darbs „B2B elektroniskās komercijas potenciāls un attīstības perspektīvas Latvijā” mērķis ir sniegt lasītājiem priekšstatu par e-komerciju priekšrocībām uzņēmējdarbībā, un kāds ir uzņēmumu skatījums uz B2B attīstību Latvijas un uzņēmuma ietvaros.
Darbs sastāv no trim galvenajām daļām. Pirmajā daļā tiek aplūkots B2B kā e-komercijas forma.. Darba otrajā daļā mēs apskatījām B2B modeļus, un tiem piemītošās īpašības un raksturu. Trešās daļas ietvaros tika apskatīti pieejamies statistikas dati, kas spētu mums atklāt e-komercijas iespējas un attīstības tendences Latvijā, kā arī veikta autora veidotās aptaujas analīze. Darba noslēgumā ir izdalīti secinājumi. Balstoties uz izdarītajiem secinājumiem, ir izstrādāti priekšlikumus par B2B attīstības veicinošiem pasākumiem Latvijā.
Darba apjoms ir 65 lpp, tās satur 22 attēlus, 22 tabulas.
Atslēgas vārdi: Elektroniskā komercija; B2B EC; attīstības tendences. The aim Bachelor's work "B2B electronic commerce potential and development perspectives in Latvia" is to give readers an idea of the benefits of e-commerce business, and what is the business perspective for B2B development in Latvia and within the company.
The work consists of three main parts. The first part describes B2B e-commerce form. On the second part, we looked at the B2B model, and their intrinsic qualities. The third paragraph viewed available statistics data that could reveal us about e-commerce opportunities and trends in Latvia, as well as the author survey analysis.On end of the work is made conclusions. On the basis of the conclusions have been drawn up proposals for B2B development incentive measures in Latvia.
The amount of work is 65 p., it contains 22 images, 22 tables.
Keywords: Electronic commerce; B2B EC; development trends.