Show simple item record

dc.contributor.advisorOļevskis, Grigorijsen_US
dc.contributor.authorĶigule, Montaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:50Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:50Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other19765en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13988
dc.description.abstractBakalaura darbs „B2B elektroniskās komercijas potenciāls un attīstības perspektīvas Latvijā” mērķis ir sniegt lasītājiem priekšstatu par e-komerciju priekšrocībām uzņēmējdarbībā, un kāds ir uzņēmumu skatījums uz B2B attīstību Latvijas un uzņēmuma ietvaros. Darbs sastāv no trim galvenajām daļām. Pirmajā daļā tiek aplūkots B2B kā e-komercijas forma.. Darba otrajā daļā mēs apskatījām B2B modeļus, un tiem piemītošās īpašības un raksturu. Trešās daļas ietvaros tika apskatīti pieejamies statistikas dati, kas spētu mums atklāt e-komercijas iespējas un attīstības tendences Latvijā, kā arī veikta autora veidotās aptaujas analīze. Darba noslēgumā ir izdalīti secinājumi. Balstoties uz izdarītajiem secinājumiem, ir izstrādāti priekšlikumus par B2B attīstības veicinošiem pasākumiem Latvijā. Darba apjoms ir 65 lpp, tās satur 22 attēlus, 22 tabulas. Atslēgas vārdi: Elektroniskā komercija; B2B EC; attīstības tendences.en_US
dc.description.abstractThe aim Bachelor's work "B2B electronic commerce potential and development perspectives in Latvia" is to give readers an idea of the benefits of e-commerce business, and what is the business perspective for B2B development in Latvia and within the company. The work consists of three main parts. The first part describes B2B e-commerce form. On the second part, we looked at the B2B model, and their intrinsic qualities. The third paragraph viewed available statistics data that could reveal us about e-commerce opportunities and trends in Latvia, as well as the author survey analysis.On end of the work is made conclusions. On the basis of the conclusions have been drawn up proposals for B2B development incentive measures in Latvia. The amount of work is 65 p., it contains 22 images, 22 tables. Keywords: Electronic commerce; B2B EC; development trends.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleB2B elektroniskās komercijas potenciāls un attīstības perspektīvas Latvijāen_US
dc.title.alternativeB2B E-Commerce potential and development prospects in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record