Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.authorSmirnova, Margaritaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:50Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:50Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20175en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13992
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „L’oreal Paris zīmola veidošanas stratēģija”. Darba mērķis ir izpētīt L’oreal Paris, izvērtējot zīmola stiprās un vājās puses, pieeju attiecīgā zīmola pozicionēšanai pasaules mērogā un noskaidrot, kāda ir attiecīgā zīmola ietekme uz patērētājiem Latvijas tirgū, salīdzinājumā ar konkurentu pārstāvētajiem zīmoliem, kā arī izstrādāt priekšlikumus par to, ar kādām aktivitātēm varētu uzlabot zīmola L’oreal Paris tēlu, palielinot patērētāju apmierinātību par zīmola pārstāvēto kosmētikas produkciju, kas palīdzētu piesaistīt jaunus klientus. Bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām. Pirmajā ir aplūkots zīmola jēdziens, tā aktualitāte un nozīme, no patērētāju un ražotāju viedokļa. Otrajā nodaļā ir aprakstīts zīmola veidošanas process, kā arī tiek aplūkota zīmola pozicionēšana starptautiskā mērogā, izmantojot starptautisko zīmola stratēģiju. Trešajā daļā ir analizēta starptautiskā kosmētikas uzņēmuma L’oreal nozīme pasaules kosmētikas tirgū. Praktiskajā daļā tiek veikta zīmola L’oreal Paris izpēte, salīdzinājumā ar konkurentiem, kuras ietvaros tika veikta zīmola L’oreal Paris mārketinga stratēģijas izpēte, eksperta intervija, pamatojoties uz kuru, tika izvērtētas zīmola L’oreal Paris stiprās un vājās puses, un visbeidzot, lai noteiktu zīmola L’oreal Paris ietekmi Latvijas tirgū tika veikta aptaujas anketa par L’oreal Paris produkciju, kā rezultātā tika iegūtas 163 respondentu atbildes. Aptaujas anketā iegūtie rezultāti tika apstrādāti izmantojot datorprogarammu Microsoft Excel, lai iegūto informāciju būtu vieglāk uztvert, tās apkopošanai tiek izmantotas tabulas un diagrammas. Darba apjoms ir 83 lapaspuses, tajā iekļauti 18 attēli un 8 tabulas. Darbā izmantoti 42 literatūras un informācijas avoti un pievienoti 3 pielikumi. Atslēgas vārdi: zīmola jēdziens, zīmola veidošanas procesa izpēte, starptautiskā zīmola stratēģija, kosmētikas nozares izpēte, zīmola L’oreal Paris pozicionēšana, SVID analīze, zīmola L’oreal Paris ietekmes izpēte.en_US
dc.description.abstractThe subject of the paper is “The strategy of L’oreal Paris brand designing’’. The purpose of the paper is to explore L’oreal Paris and judge on its brand’s strengths and weaknesses, access to the certain brand positioning into the global marketing scale and to find out the influence onto customers of Latvian market and comparing with competitor representing brands. Making alongside suggestions with what kind of activities could help L’oreal Paris brand to improve their image in worldwide market business, which includes increasing customer satisfaction for the L’oreal Paris brand represented cosmetic products, what could actually increasing numbers of customers.The paper is based on four main parts. The first part described the meaning and definition of the brand, its topicality and meaning from customers and manufacturers point of view. Second part of the paper describes the brands development process, as well as looking at brand positioning in international scale using international brand strategy. In the third part of the paper is being analyzed international cosmetic company L’oreal meaning in worldwide cosmetics market. In the practical part of the project is carried out L’oreal Paris brand research comparing with concurrent in which was done L’oreal Paris brand marketing strategy research, expert interview, on which was carried out L’oreal Paris brand straights and weakness, and finally to define L’oreal Paris influence on Latvia’s market was carried out a survey about L’oreal Paris production, that in the result 163 respondents answers was obtained. The results from the survey questionnaire were processed by the computer program called Microsoft Excel. To make work easier and more understandable, the collected information was inserted into tables and diagrams. The project is containing 83 pages in total and it includes 18 pictures and 8 tables. In the particular project are used 42 literature and information resources and attached in 3 appendixes. Key words: definition of the brand, brands development process, international branding strategy, research of cosmetics industry, SWOT analysis, postioning of L’oreal Paris brand , research of L’oreal Paris influence.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleL'OREAL PARIS zīmola veidošanas stratēģijaen_US
dc.title.alternativeThe Strategy of L'oreal Paris Brand Designingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record