Reklāmas kā mārketinga komunikācijas loma patērētāju pieprasījuma veidošanā
Автор
Liepiņa, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Fricberga, Ieva
Дата
2012Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir „Reklāmas kā mārketinga komunikācijas loma patērētāju pieprasījuma veidošanā”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt zinātnisko literatūru, un, pamatojoties uz iegūtajām zināšanām, izpētīt uzņēmuma Oriflame Cosmetics SA reklāmu un tās lomu patērētāju pieprasījuma veidošanā.
Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām. Darba apjoms ir 72 lappuses. Darbā ietverti 24 attēli un 8 tabulas.
Darba teorētiskajā jeb pirmajā daļā ir izpētīta mārketinga zinātniskā literatūra, par mārketinga komunikācijām, reklāmu un tās būtību, kā arī par reklāmas lomu patērētāju pieprasījuma veidošanā.
Bakalaura darba otrajā daļā darba autore aplūko kosmētikas nozari Eiropā un Latvijā, tās jaunākās tendences, kā arī jaunākās tendences kosmētikas reklāmās.
Pēdējā jeb trešajā bakalaura darba nodaļā tiek analizēts uzņēmums Oriflame Cosmetics SA, tā reklāma. Šajā daļā tiek apkopots pētījums par Oriflame Cosmetics SA reklāmas lomu patērētāju pieprasījuma veidošanā.
Darba noslēgumā autore izdarīja secinājumus, balstoties uz literatūras, statistisko un ekonomisko datu un pētījuma pamata. Autore izstrādāja arī priekšlikumus uzņēmumam Oriflame Cosmetics SA, kas varētu palīdzēt tam veidot veiksmīgu reklāmu nākotnē. The topic of the bachelor’s thesis is the „Advertising as marketing communications tool, its role in process of building of consumers’ demand”. The aim of the bachelor’s thesis has been to examine the scientific literature, and on the basis of the knowledge obtained to examine Oriflame Cosmetics SA advertisement and its role in the building of consumers’ demand.
The bachelor’s thesis consists of three chapters. The volume of the thesis amounts to 72 pages with 24 pictures and 8 tables.
In the theoretical or the first chapter of the thesis the author has examinated the scientific literature about marketing communications, advertising and it’s core concept and its role in creation of consumers’ demand.
In the second chapter of the bachelor’s thesis is a detailed description about cosmetics industry in Europe and Latvia, the newest trends in it as well as the new trends in cosmetics advertising.
In the last or the third chapter of the bachelor’s thesis is an analysis of Oriflame Cosmetics SA, its advertising. In this chapter is a summary of a study on Oriflame Cosmetics SA advertising role in creating consumers’ demand.
In the conclusion of the thesis the author produced the conclusions on the basis of literature, statistics, and economics studies. The author also presented the proposals to Oriflame Cosmetics SA that could help it to build a successful advertising in the future.