• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bizness-Biznesam mārketinga komunikācija starptautiskajam tirgum

Thumbnail
View/Open
303-20233-Bikerniece_Aline_ab08534.pdf (860.4Kb)
Author
Biķerniece, Alīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Fricberga, Ieva
Date
2012
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darbā ir aplūkota mārketinga komunikācijas instrumentu būtība, loma un funkcijas bizness-biznesam vidē. Darba struktūra sastāv no trīs savstarpēji saistītām nodaļām. Pirmajā nodaļā autors pēta bizness-biznesam mārketinga komunikāciju no teorētiskā aspekta. Otrajā tiek veikta biznesa mārketinga tirgus analīze poligrāfijas nozarē, lai trešajā nodaļā analizētu biznesa mārketinga komunikāciju un tās nozīmīgumu balstoties uz bizness-biznesam vidē, poligrāfijas nozarē strādājošo „VG Kvadra Pak”. Pētījuma sākumā izvirzītā hipotēze - Latvijā uzņēmumi nenovērtē industriālā mārketinga nozīmi biznesa tirgū, līdz ar to nepilnīgi izmanto bizness-biznesam mārketinga komunikācijas instrumentus, kas ir viens no traucēkļiem ieiešanai starptautiskajos tirgos, kur bizness-biznesam mārketinga komunikācija ir daudz attīstītāka - darba gaitā apstiprinās. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, industriālais mārketings, biznesa vide.
 
In the thesis is closely viewed the essence of marketing communication and the role and functions of industrial marketing. Job’s structure consists of three sections. In the first chapter author explores and investigates industrial marketing communication from theoretical point of view. In next chapter is conducted business market analyzes in the printing industry which leads to analyzes of industrial marketing communication and its role based on printing industry’s company “VG Kvadra Pak”. At the beginning developed hypothesis - In Latvia companies doesn’t evaluate the importance of industrial marketing, wherewith poorly use marketing communication tools, which is one of the impediment entrancing international market, where industrial market is higher developed - during the investigations proves true. Keywords: Marketing communication, industrial marketing, business environment.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14001
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV