Show simple item record

dc.contributor.advisorDanusēvičs, Mārtiņšen_US
dc.contributor.authorKārkliņa, Sandraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:53Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:53Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20565en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14016
dc.description.abstractDarba mērķis - veikt uzņēmuma SIA „Auto Alūksne” konkurētspējas analīzi autoservisu pakalpojumu nozarē starp esošajiem uzņēmumiem Alūksnē. Darbs sastāv no ievada, trīs nodaļām, nobeiguma, literatūras saraksta, kā arī no pielikumiem. Pirmajā nodaļā tiek raksturoti jēdzienu „konkurence” un „konkurētspēja” teorētiskie aspekti. Otrajā nodaļā dots autoservisa uzņēmumu un to pakalpojumu apraksts, autoservisu tirgus un uzņēmuma SIA „Auto Alūksne” vispārējs raksturojums. Trešā nodaļā noteikti uzņēmuma konkurenti, pēc ekspertaptaujas datiem salīdzinātas konkurentu stiprās un vājās puses, izstrādātas konkurētspējas paaugstināšanas iespējas. Darba apjoms ir 65 lpp. bez pielikumiem. Tas satur 13 attēlus, 10 tabulas, 2 pielikumus un ir tapis, izmantojot 23 literatūras avotus. Atslēgvārdi: autoservisu pakalpojumu tirgus, konkurence, konkurētspēja, M. Portera piecu spēku modelis.en_US
dc.description.abstractAim of the thesis is to make the company Auto Alūksne competitiveness analysis in a sector of auto repair service among the existing companies in Alūksne. The work consists of an introduction, three chapters, summary, bibliography, as well as annexes. The first chapter describes the concept of competition and theoretical aspects of competiveness. The second chapter gives car service companies and their services description, the car services market and Auto Alūksne Ltd. general characteristics. The third section is devoted to the company's competitors’ definition and their comparison based on experts surveys; and developed opportunities for company’s competitiveness. Scope of the work is 65 pages without annexes. Thesis contains 13 images, 10 tables, 2 annexes and is worked out using 23 literature sources. Keywords: Auto Repair Service Market, Competition, Competitiveness, Michael Porter Five Forces Model,en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma SIA „Auto Alūksne” konkurētspējas novērtējumsen_US
dc.title.alternativeAssessment of company Auto Alūksne LTD. competitivenessen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record