Starptautiskā uzņēmuma ,,Forum Cinemas"tēls un to ietekmējošie faktori Latvijas tirgū
Автор
Audriņa, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Дата
2012Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbā „Starptautiskā uzņēmuma „Forum Cinemas” tēls un to ietekmējošie faktori Latvijas tirgū”, tiek pētīti un analizēti uzņēmuma tēla ietekmējošie un veidojošie faktori. Tiek noskaidrots kā ar mārketinga komunikāciju palīdzību uzņēmums popularizē un veido savu tēlu un zīmolu, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus tēla uzlabošanai un pilnveidošanai Latvijas tirgū.
Pirmajā nodaļā autore aplūko uzņēmuma tēla teorētiskos aspektus, skaidrojot tēla jēdziena definīcijas, aplūkojot tēla galvenos ietekmējošos un veidojošos faktorus. Otrajā nodaļā autore apraksta kādu lomu ieņem mārketinga komunikācijas uzņēmuma tēla veidošanā. Apraksta kā ar reklāmas un sabiedrisko attiecību palīdzību uzņēmums ietekmētu patērētāju rīcību un virza produktus tirgū. Trešo nodaļu autore atvēl pētāmā objekta – „Forum Cinemas” raksturošanai, kurā tiek aprakstīts kā zīmola attīstības mērķu sasniegšanai izmanto mārketinga komunikāciju līdzekļus, un raksturo „Forum Cinemas” tēlu un tā ietekmējošos faktorus. Ceturtajā nodaļā autore pievēršas praktiskajai daļai izpētot uzņēmuma „Forum Cinemas” tēlu un tā ietekmējošos faktorus. Autore ceturtajā nodaļā atspoguļo grafikos un īsos skaidrojumos, praktiski iegūtos datus veicot anketēšanu.
Darba apjoms ir 71 lpp, darbam klāt ir pievienoti 4 pielikumi, kā arī, lai atspoguļotu iegūtos datus un informāciju darbā ir izmantoti 28 attēli un 6 tabulas.
Darbs var tikt izmantots „Forum Cinemas” tēla un zīmola uzlabošanai.
Atslēgvārdi: tēls, zīmols, mārketinga komunikācijas, reklāma, sabiedriskās attiecības. The Bachelor’s degree paper International Image and it’s influencing factors of international corparation „Forum Cinemas” in market of Latvia researches and analyses the influencing and developing factors of the company’s image. It has been found out how the company popularizes and creates its image and brand with the help of the marketing communication; how the gaps can be discovered and what suggestions can be given to improve the company’s image and stimulate its development in the market of Latvia.
In the first part the author describes the theoretical aspects of the company’s image by explaining definitions of the word image and describing its influencing and changing factors. In the second part the author describes the role of marketing communication in creating the company’s image. She describes how the company would influence behaviour of customers and promote product in the market with the help of public relations. The third part is devoted by the author to characterize the image of Forum Cinema; it describes how the marketing communication means are used to reach the goals of the brand development; it characterises the image of Forum Cinema and its influencing factors. In the fourth part the author turns to the practical side by exploring the image of Forum Cinema and its influencing factors. In this part the author discloses the graphical and short explanations, the data obtained from questionnaires.
The Bachelor’s degree paper consists of 71 pages, 4 appendixes have been attached as well as 28 pictures and 6 charts which reflect the obtained data and information.
The ideas described in the Bachelor’s degree paper can be used to improve the image and brand of the company Forum Cinemas.
Keywords: image, brand, marketing communication, advertisement, public relations.