• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga vides faktori un to ietekme uz uzņēmuma darbību

Thumbnail
Öffnen
303-20838-Cacika_Anastasija_ac08134.pdf.pdf (905.8Kb)
Autor
Čačika, Anastasija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krūmiņa, Ausma
Datum
2012
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba nosaukums ir „Mārketinga vides faktori un to ietekme uz uzņēmuma darbību”. Bakalaura darba mērķis ir veikt mārketinga vides analīzi, kā arī novērtēt iekšējas un ārējas mārketinga vides ietekmi uz „Ave Trans Group” uzņēmuma darbību. Darbā tiek apskatīti mārketinga vides teorētiskie aspekti, kā arī holdinga kompānijas „Ave Trans Group” mārketinga vidi ietekmējošie faktori, un ir piedāvāta dotā uzņēmuma mārketinga vides analīze, kā arī veikta anketēšana un anketu analīze. Darbs izstrādāts uz 65 lpp, ar 3 nodaļām un 13 apakšnodaļām, 5 tabulām, 22 attēliem, apskatīti 27 avoti un pievienoti 2 pielikumi. Atslēgvārdi – mārketings, mārketinga iekšējā vide, mārketinga ārējā vide.
 
The topic of Bachelor’s paper is „The factors of marketing environment and its impact on the operation of company”. Bachelor’s paper is to engage in the marketing environment analysis and to assess the internal and external marketing environment of the “Ave Trans Group” business. The paper addresses the theoretical aspects of the marketing environment, as well as the holding company’s “Ave Trans Group” marketing environmental impacts, and is offered for a given company’s marketing environment analysis, as well as in the questionnaire survey and analysis. The investigations performed on 65 pages, with 3 sections and 13 subsections, 5 tables, 22 figures, 27 sources examined and 2 appendixes. Keywords - marketing, internal marketing environment, external marketing environment.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14028
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV