Show simple item record

dc.contributor.advisorKrūmiņa, Ausmaen_US
dc.contributor.authorČačika, Anastasijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:54Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:54Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20838en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14028
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir „Mārketinga vides faktori un to ietekme uz uzņēmuma darbību”. Bakalaura darba mērķis ir veikt mārketinga vides analīzi, kā arī novērtēt iekšējas un ārējas mārketinga vides ietekmi uz „Ave Trans Group” uzņēmuma darbību. Darbā tiek apskatīti mārketinga vides teorētiskie aspekti, kā arī holdinga kompānijas „Ave Trans Group” mārketinga vidi ietekmējošie faktori, un ir piedāvāta dotā uzņēmuma mārketinga vides analīze, kā arī veikta anketēšana un anketu analīze. Darbs izstrādāts uz 65 lpp, ar 3 nodaļām un 13 apakšnodaļām, 5 tabulām, 22 attēliem, apskatīti 27 avoti un pievienoti 2 pielikumi. Atslēgvārdi – mārketings, mārketinga iekšējā vide, mārketinga ārējā vide.en_US
dc.description.abstractThe topic of Bachelor’s paper is „The factors of marketing environment and its impact on the operation of company”. Bachelor’s paper is to engage in the marketing environment analysis and to assess the internal and external marketing environment of the “Ave Trans Group” business. The paper addresses the theoretical aspects of the marketing environment, as well as the holding company’s “Ave Trans Group” marketing environmental impacts, and is offered for a given company’s marketing environment analysis, as well as in the questionnaire survey and analysis. The investigations performed on 65 pages, with 3 sections and 13 subsections, 5 tables, 22 figures, 27 sources examined and 2 appendixes. Keywords - marketing, internal marketing environment, external marketing environment.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga vides faktori un to ietekme uz uzņēmuma darbībuen_US
dc.title.alternativeThe factors of marketing environment and its impact on the operation of companyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record