Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorStabulniece, Lailaen_US
dc.contributor.authorPoča, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:55Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:55Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20978en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14034
dc.description.abstractMūsdienās zīmols un zīmola veidošana ir ļoti būtiski aspekti veiksmīgas uzņēmējdarbības attīstīšanai, taču paralēli zīmola veidošanai, nereti aktualizējas arī jautājums par zīmola maiņas nepieciešamību. Laika gaitā uzņēmumam attīstoties, tiek paplašināta mērķauditorija un segmenti, kuros firma darbojas, iespējams - tiek apgūtas jaunas tehnoloģijas un ieviesti jauni produkti, tieši tāpēc arī zīmolam ir jābūt pielāgotam atbilstoši jaunizveidotajai situācijai. Bakalaura darba mērķis ir pamatot nepieciešamību veikt zīmola maiņu uzņēmumā SIA „ESM GROUP” un noteikt, cik lielā mērā pārmaiņas zīmolā ir nepieciešamas. Lai šo mērķi sasniegtu, bakalaura darba autore veic sekojošus uzdevumus: teorētiskajā daļā (1. – 3. nodaļas) tiek apkopota informācija no dažādiem literatūras avotiem par uzņēmuma zīmolu un tā maiņu, tādējādi radot teorētisko bāzi, kas tālāk tiek izmantota bakalaura darba analītiskajā daļā. Analītiskajā daļā (4. un 5. nodaļās) tiek veikta SIA „ESM GROUP” izpēte, izmantojot SVID analīzi, kā arī veikts zīmola audits, kas sevī iekļauj zīmola un tā elementu izpēti, raugoties no uzņēmuma perspektīvas, ka arī no ar uzņēmumu „ESM GROUP” nesaistītu cilvēku perspektīvas. Rezultātā bakalaura darba autore secina, ka zīmola maiņu uzņēmumā ir nepieciešams veikt, tādējādi nošķirot „ESM GROUP” ražošanas nodaļu no dizaina nodaļas. Darba apjoms ir 96 lpp, tajā ir 8 tabulas, 18 attēli un 4 pielikumi. Darbā izmantoti 27 literatūras avoti.en_US
dc.description.abstractNowadays to succeed the business, it is very important to create a strong brand and manage it strategically. However, for many entrepreneurs, besides branding, the question about rebranding arises. During the years, organization usually grows and develops its technological capabilities and improves services, therefore – the target market becomes wider. The brand has to be flexible and able to adapt these changes, if not – the brand has to be changed. The purpose of the bachelor paper is to approve the necessity after rebranding at “ESM GROUP”, Ltd. Therefore author does following tasks: in the theoretical part (chapter 1. , 2. and 3.) information from various literature sources about branding, strategical brand management and rebranding is collected. Analytical part (chapter 4. and 5.) is devoted to analyze “ESM GROUP”, while using SWOT and brand audit, which includes investigation of brand and its components from the corporate perspective, and as well – from perspective of people, who don’t have any business deals with the enterprise. Author concludes that it is necessary to make the rebranding in “ESM GROUP”, to separate 2 different departments – production department and advertising department. The paper consists of 96 pages, 8 tables, 18 images and 4 appendixes. 27 literature sources are used.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleZīmola maiņa uzņēmumā SIA "ESM GROUP".en_US
dc.title.alternative"ESM GROUP" rebranding.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию