Ekotūrisma produkta virzīšana interneta vidē
Author
Melbārde, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Ekotūrisms pasaulē un Latvijā strauji attīstās, it īpaši pēdējo gadu laikā – tas pat kļuvis par sava veida dzīves uzskatu. Tāpat arvien biežāk tiek novērota tendence informāciju iegūt ar interneta starpniecību. Darba mērķis ir pētījumu un analīzes rezultātā izveidot praktiski pielietojamu Latvijas ekotūrisma produktu interneta vietni, kas piedāvā arī nesertificētas ekoloģiskās mītnes un atpūtas vietas Latvijā. Bakalaura darbs sastāv no 4 nodaļām. Pirmajā nodaļā darba autores apskata ekotūrisma teorētiskos aspektus, otrā nodaļa veltīta teorijai par mārketingu, tā vēsturisko attīstību un saistību ar interneta vidi, trešajā nodaļā autores analizē vispārējo ekotūrisma stāvokli Latvijā, kā arī interneta vietnes izveides iespējas, bet ceturtajā nodaļā tiek aptaujātas nesertificētās naktsmītnes.
Darbā ietvertas 8 tabulas un 18 attēli. Darba izstrādāšanai autores izmantojušas 51 avotu. Atslēgvārdi: ekotūrisms, ekotūrisma produkts, virzīšana interneta vidē, interneta vietnes izveide. In Latvia and all over the world ecotourism is developing very rapidly, especially in the few past years – it has even become a kind of a view to life. Also there has been an increasing tendency to get information via internet. The aim of bachelor thesis is to create practically manageable Latvian eco-tourism product website which includes also non-certified eco-tourism accommodations and recreation places. Bachelor thesis consists of 4 chapters. In the first chapter authors examines theoretical aspects of ecotourism, second chapter is dedicated to marketing theory, its historical development and connection with internet environment, in the third chapter authors analyze the overall situation of ecotourism in Latvia and website development opportunities, but in the fourth chapter the non-certified eco accommodations are being surveyed.
Bachelor thesis contains 8 tables and 18 figures. In the development of thesis authors have used 51 sources. Keywords: ecotourism, ecotourism product, promotion on the internet, web site development.