• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tīkla mārketinga uzņēmumu darbības problēmas un attīstības perspektīvas Latvijā.

Thumbnail
Открыть
303-21237-Bakalaura_darbs_PDF.pdf (905.8Kb)
Автор
Mežaraupe, Iluta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbā „Tīkla mārketinga uzņēmumu darbības problēmas un attīstības perspektīvas Latvijā” tiek pētīts un analizēts gan pircēju jeb klientu, gan tīkla mārketinga kompānijas „Avon” izplatītāju zināšanas, domas un ieteikumi par tīkla mārketingu Latvijā. Bakalaura darba mērķis: noskaidrot uzņēmumu, kas darbojas tīkla mārketingā, problēmas un attīstības perspektīvas Latvijā, kā arī izstrādāt priekšlikumus, lai tīkla mārketinga uzņēmumi piedzīvotu uzplaukumu, gūtu ienākumus un attīstītos arvien vairāk. Pētījuma rezultātā tiek nosauktas galvenās problēmas tīkla mārketinga uzņēmumu darbībā, klientu piesaistē un produkcijas izplatīšanā vietējā tirgū. Darbā tiek piedāvāti priekšlikumi šo problēmu risināšanai. Bakalaura darba apjoms ir 63 lapas. Tas sastāv no 4 nodaļām, 12 apakšnodaļām, kurās ietverti 3 attēli, 9 tabulas un 19 literatūras un avotu saraksti. Atslēgvārdi: mārketings, daudzlīmeņu mārketings, tīkla mārketings, uzņēmums.
 
In the Bachelor Thesis „Development Perspectives and Problems in the Multi-level Marketing Businesses in Latvia” there is studied and analyzed the knowledge, viewpoints and suggestions about multi-level businesses in Latvia by both the buyer or customer and the employees of multi-level enterprise “Avon”. The aim of the Bachelor Thesis: to identify multi-level business company in Latvia, to study the problems and development perspectives of multi-level business in Latvia, as well as to put forward the proposals for growth, income increase and further development of multi-level businesses. As a result of the Bachelor Thesis the main problems in the multi-level business enterprise’s activities have been identified, as well as the problems with customer attraction and product distribution in local market have been noted. Further on, the solutions to the mentioned problems have been proposed in the Bachelor Thesis. Bachelor Thesis consists of 63 pages. It contains 4 chapters and 12 subchapters, which include 3 pictures, 9 tables and 19 literature sources. Keywords: marketing, multi-level marketing, network marketing, enterprise.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14041
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV