• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga komunikāciju novērtēšana „LuLū Pica” un „Čili Pica” picērijās.

Thumbnail
View/Open
303-21312-Potapova_Jekaterina_jp08188.pdf (2.404Mb)
Author
Potapova, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2012
Metadata
Show full item record
Abstract
Jekaterina Potapova. Bakalaura darbs „Mārketinga komunikāciju novērtēšana „LuLū Pica” un „Čili Pica” picērijās”. Mārketinga komunikāciju loma ir svarīgāka nekā jebkad agrāk, jo, mūsdienu konkurences apstākļos, ar to palīdzību uzņēmumiem ir iespēja nodrošināt sekmīgu produktu virzīšanu un gūt panākumus. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskām atziņām, veikt „LuLū Pica” un „Čili Pica” picēriju izmantoto mārketinga komunikāciju veidu analīzi un salīdzinājumu, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Bakalaura darba rezultāti balstās uz picēriju klientu aptaujas datiem. Darbs sastāv no 90 lappusēm, 31 attēla, 2 tabulām un 8 pielikumiem. Atslēgvārdi: reklāma, realizācijas veicināšana, sabiedriskās attiecības, personiskā apkalpošana, tiešais mārketings, picērijas.
 
Jekaterina Potapova. The Bachelor’s thesis „The evaluation of marketing communications in „LuLū Pica” and „Čili Pica” pizzerias. The role of marketing communications is more important than ever. Thus organisations can ensure an effective product promotion and get success in modern competitive environment. The aim of the Bachelor’s thesis is, on the basis of theoretical insights about marketing communications, to make analysis and comparison of used marketing communication types in “LuLū Pica” and “Čili Pica” pizzerias, as well as to identify failures and give suggestions on how to prevent them. The project results are based on the survey of pizzerias’ customers. The project consists of 90 pages, 31 images, 2 tables and 8 appendixes. Keywords: advertising, sales promotion, public relations, personal selling, direct marketing, pizzerias.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14050
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV