• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

E-komercijas vadīšana Latvijā

Thumbnail
Открыть
303-21437-Kangars_Andris_ak08558.pdf (1.237Mb)
Автор
Kangars, Andris
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Deniņš, Andris
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Elektroniskās komercijas vadībai Latvijā ir pieaugošas iespējas uzņēmējdarbībā. Bakalaura darba ”E-komercijas vadīšana Latvijā” mērķis ir sniegt priekšlikumus elektroniskās komercijas perspektīvai vadīšanai Latvijas tirgū. Bakalaura darbs sastāv no četrām daļām: Pirmā daļā tiks iepazīstināts ar e-komercijas attīstību pasaulē un pašreizējo situāciju Latvijā. Otrajā daļā tiek izvērtēti elektronisko komerciju ietekmējošie faktori, tai darbojoties Eiropas un Latvijas tirgū. Trešajā daļā tiek analizēta interneta veikala darbības praktiskā puse Latvijas tirgū. Ceturtajā daļā tiek izvērtētas elektroniskās komercijas nākotnes attīstības prognozes. Darba apjoms ir 68 lpp., tas satur 8 tabulas un 10 attēlus.
 
Latvian Electronic commerce show increasing business opportunities. The goal of Bachelor’s work “E-Commerce management in Latvia” is to give reader proposals about perspective electronic commerce management in Latvian market. The work consists four parts: First part introduce with e-commerce development and current Latvian situation. Second part evaluates e-commerce impact factors in Latvian and European market. Third part analyzes and gives suggestions about internet market practice activities in Latvian market. Fourth part thinks through electronic commerce future development possibilities. The amount of work is 68 pages, it consist 8 tables and 10 pictures.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14054
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV