Show simple item record

dc.contributor.advisorKrūmiņa, Ausmaen_US
dc.contributor.authorLapčenoks, Rūdolfsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:57Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:57Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21683en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14064
dc.description.abstractBakalaurdarba tēmas aktualitāte ir saistīta ar apdrošināšanas akciju sabiedrības „Seesam Latvijas filiāle” tirgus apjomu, jauna un esošo produktu virzīšanu tirgū. Darba mērķis ir pamatojoties uz teorijā sniegtām atziņām, izvērtēt mārketinga darbību ietekmējošos faktorus AAS „Seesam Latvijas filiāle” un izvērtēt jauna produkta ieviešanu pakalpojumu portfelī.Darbā tiks risināti sekojoši uzdevumi: 1.Pamatojoties uz teorētiskajiem materiāliem, raksturot mārketinga procesa elementus: ārējas vides faktorus un tirgus segmentēšanas kritērijus 2.Raksturot pakalpojumu mārketinga specifiku 3.Parādīt AAS „Seesam Latvijas filiāle” vietu apdrošināšanas pakalpojumu tirgū Latvijā un izvērtēt uzņēmuma darbību ietekmējošos ārējas vides faktorus 4.Novērtēt jauna apdrošināšanas pakalpojuma ieviešanas nepieciešamību AAS „Seesam Latvijas filiāle” piedāvājumā Autors, lai izpētītu jauna produkta ieviešanu, izmantoja informāciju, kas iegūta intervējot ekspertus un aptaujājot potenciālos produkta lietotājusBakalaurdarbs sastāv no ievada, trijām nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, literatūras saraksta ar 38 literatūras avotiem, kā arī iekļauti 6 pielikumi. Bakalaurdarba apjoms ir 74 lapaspuses; tajā ietvertas 3 tabulas un 2 attēli.en_US
dc.description.abstractBachelor’s work subject is related to the insurance company „Seesam Latvijas filiāle” market size, as well as new and existing product promotion in the insurance market. The objective is to evaluate the marketing activity influance factors in AAS „Seesam Latvijas filiāle” and evaluate the necessity of a new product being instoduced in the companys service portfolio, based on theoritical recognitions.Bachelor’s work tasks are: 1.Describe the elements of the marketing process: external environment factors and the markets segmentation criteria; 2.Describe the particularity of the service marketing; 3.Show AAS „Seesam Latvijas filiāle” place in the insurance service market in Latvia and evalutate the company’s external environment factors; 4.Evaluate the necessity of introducing a new insturance product in AAS „Seesam Latvijas filiāle” portfolio. To study a new products introduction, the author used the information that was gathered from the outlooks of experts and an inquiry that was meant for potential customers.The bachelor’s work consists of an introduction, three sections, conclusions and proposals, bibliography with 38 sorts of information and includes 5 annex’s. The bachelor’s work amount is 74 pages; which includes 2 graphs and 3 tables of conent.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga darbība uzņēmumā AAS „Seesam Latvijas filiāle”.en_US
dc.title.alternativeMarketing activities in the company AAS „Seesam Latvijas filiāle”.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record