McDonald’s tirgus pozīcija un attīstības perspektīvas Latvijā.
Author
Šatohins, Aleksandrs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Autora bakalaura darba mērķis ir uzņēmuma SIA „PREMIER RESTAURANTS LATVIA” darbības analīze un tirgus pozīcijas noteikšana, lai izteiktu priekšlikumus tās uzlabošanai Latvijas ātras ēdināšanas restorānu tirgū.
Darba apjoms ir 79 lapas (līdz pielikumiem), darbā ir izmantoti 22 attēli un 13 tabulas, darbam ir pievienoti 4 pielikumi.
Atslēgvārdi: konkurētspēja, tirgus analīze, SVID metode. The aim of this work is company’s performance analysis and determination of market position of LLC „PREMIER RESTAURANTS LATVIA” for making proposals for organization position improvement in Latvian fast food market.
The work is 79 p. (excluding appendix), including 22 diagrams and 13 tables, the work is followed by 4 appendices.
Keywords: competitiveness, market analysis, SWOT method.