• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pasažieru lojalitātes programmas "BalticMiles" nozīme A/S "airBaltic" klientu attiecību vadīšanā

Thumbnail
View/Open
303-22106-Neimane_Sintija_sn07007.pdf (1.087Mb)
Author
Neimane, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Brencis, Juris
Date
2012
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba „Pasažieru lojalitātes programmas „BalticMiles” nozīme A/S „airBaltic” klientu attiecību vadīšanā” mērķis ir pilnveidot un dot priekšlikumus A/S „airBaltic” pasažieru lojalitātes programmas BalticMiles uzlabošanai. Lojālo klientu aptaujas rezultātā, autore secina, ka pasažieru lojalitātes programmai BalticMiles ir atbalsts klientu vidū, programma ir ļoti veiksmīga un progresīva, un kopumā tiek apmierinātas klientu vēlmes un vajadzības, bet ir nepieciešami nelieli uzlabojumi pamata jomās – informācijas nodošana un stratēģijas pilnveidošana. Atslēgas vārdi: lojalitāte, biežu lidojumu programma, airBaltic, BalticMiles
 
The aim of the Bachelor’s thesis „The Role of Passenger Loyalty Programme “BalticMiles” in Customer Relationship Managament of „airBaltic”” is to improve and make proposals for A/S "airBaltic" passengers BalticMiles loyalty program improvement. Loyal customer survey results showed that the passenger loyalty program BalticMiles gets support among customers, the program is very successful and progressive, and is generally satisfied customer desires and needs, but requires some improvements in the basic areas - the transfer of information and strategies for improvement. Key words: loyalty, frequent flyer program, airBaltic, BalticMiles
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14078
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV