Pasažieru lojalitātes programmas "BalticMiles" nozīme A/S "airBaltic" klientu attiecību vadīšanā
Author
Neimane, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Brencis, Juris
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Pasažieru lojalitātes programmas „BalticMiles” nozīme A/S „airBaltic” klientu attiecību vadīšanā” mērķis ir pilnveidot un dot priekšlikumus A/S „airBaltic” pasažieru lojalitātes programmas BalticMiles uzlabošanai.
Lojālo klientu aptaujas rezultātā, autore secina, ka pasažieru lojalitātes programmai BalticMiles ir atbalsts klientu vidū, programma ir ļoti veiksmīga un progresīva, un kopumā tiek apmierinātas klientu vēlmes un vajadzības, bet ir nepieciešami nelieli uzlabojumi pamata jomās – informācijas nodošana un stratēģijas pilnveidošana.
Atslēgas vārdi: lojalitāte, biežu lidojumu programma, airBaltic, BalticMiles The aim of the Bachelor’s thesis „The Role of Passenger Loyalty Programme “BalticMiles” in Customer Relationship Managament of „airBaltic”” is to improve and make proposals for A/S "airBaltic" passengers BalticMiles loyalty program improvement.
Loyal customer survey results showed that the passenger loyalty program BalticMiles gets support among customers, the program is very successful and progressive, and is generally satisfied customer desires and needs, but requires some improvements in the basic areas - the transfer of information and strategies for improvement.
Key words: loyalty, frequent flyer program, airBaltic, BalticMiles