Patērētāju uzvedība un apmierinātība ar Ryanair mājas lapu
Author
Ļašenko, Kristīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Patērētāju uzvedība un apmierinātība ar Ryanair mājas lapu”.
Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz patērētāju uzvedības un apmierinātības ar aviokompānijas Ryanair mājas lapu izpēti, atklāt nepilnības mājas lapas darbībā, noformējumā vai funkcionalitātē un izstrādāt priekšlikumus šo nepilnību novēršanai.
Bakalaura darba apjoms ir 88 lappuses, tas satur 7 tabulas, 35 attēlus, 2 pielikumus un 65 izmantotās literatūras avotus.
Atslēgvārdi: patērētāju uzvedība, patērētāju apmierinātība, lojalitāte, lēmumu pieņemšanas process, informācijas tehnoloģijas tūrismā, zemu izmaksu aviosabiedrība, Ryanair, mārketings. The topic of the thesis is „Consumer Behavior and Satisfaction With Ryanair Webpage”
The aim of this thesis is to explore consumer behavior and satisfaction with Ryanair webpage, identify gaps in webpage action, presentation and functionality and to develop proposals for the observation of these shortcomings.
The thesis is 88 page long, contains 7 tables, 36 fihures, 2 appendixes, and 65 references.
Keywords: consumer behavior, customer satisfaction, loyalty, decision making process, informational tehnology in tourism, low cost carrier, Ryanair, marketing