Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorDzirniece, Lindaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:59Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:59Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22318en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14089
dc.description.abstractSociālie mediji ir kļuvuši par mūsdienu sabiedrības neatņemamu ikdienas sastāvdaļu, un tas ir viens no efektīvākajiem mārketinga komunikāciju līdzekļiem, lai veidotu ciešāku zīmola komunikāciju ar tā patērētājiem un potenciālajiem patērētājiem, kuri ir galvenie zīmola tēla veidotāji publiskajā telpā. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par zīmola mārketinga komunikācijām, izpētīt zīmola „SockBox“ īstenotās mārketinga komunikācijas sociālajos medijos, novērtēt to uztveri no patērētāju un potenciālo patērētāju puses, kā arī izstrādāt priekšlikumus zīmola „SockBox“ mārketinga komunikāciju pilnveidošanai. Darba izpētes procesā tika secināts, ka zīmola „SockBox“ īstenotās mārketinga aktivitātes sociālajos medijos veicina zīmola popularitāti. Zīmols, ar kvalitatīvas un unikālas informācijas publicēšanu sociālajos medijos, ir kļuvis par patērētāju un potenciālo patērētāju iedvesmas smelšanās avotu. Darbs sastāv no 63 lappusēm, 3 tabulām, 18 attēliem un 1 pielikuma. Atslēgvārdi: zīmols, mārketinga komunikācijas, sociālie mediji, “SockBox”.en_US
dc.description.abstractSocial media has become an integral part of modern society’s daily life and it is one of the most effective marketing communications tools which helps to build a stronger brand communication with its customers and potential customers, who are the main brand image makers in the public space. The objective of this paper is to explore the brand’s “SockBox” implemented marketing activities in social media, on the ground of brand’s marketing communication’s theoretical knowledge, and how these promotional social media activities are perceived by consumers and potential consumers, as well as develop proposals for brand’s “SockBox” marketing communication improvement. During the research process the author of the thesis concluded that the brand “SockBox” implemented social media marketing activities to promote brand awareness. Publishing high quality and unique information in social media, the brand has become as an inspiration source for the consumers and the potential consumers. The bachelor thesis consists of 63 pages, 3 tables, 18 pictures and 1 annex. Keywords: brand, marketing communications, social media, “SockBox”.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleZīmola “SockBox” mārketinga komunikācijas sociālajos medijos.en_US
dc.title.alternative“SockBox” Brand Marketing Communications in Social Media.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record