Tirdzniecības personāla vadīšanas sistēmas analīze Statoil DUS.
Author
Mahiņa, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Jūlija Mahiņa. Bakalaura darbs „Tirdzniecības personāla vadīšanas sistēmas analīze Statoil DUS”.
Bakalaura darbā analizēti Statoil DUS apkalpošanas personāla plānošanas, meklēšanas, atlases, adaptācijas, apmācīšanas un novērtēšanas paņēmieni, kurus izmanto Statoil uzņēmums un kā šie procesi ietekmē Statoil DUS tirdzniecības personāla kompetenci un klientu lojalitāti Statoil uzņēmumam.
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām, Statoil DUS apkalpošanas personāla un klientu aptaujas rezultātiem, novērtēt Statoil DUS darbinieku kompetenci un motivācijas faktorus Statoil uzņēmuma konkurētspējai kontekstā, kā arī izstrādāt priekšlikumus tirdzniecības personāla vadīšanas pilnveidošanai.
Pirmajā nodaļā ir izskatīti tirdzniecības personāla vadīšanas teorētiskie aspekti, otrajā nodaļā dziļāk izskatīti Statoil DUS tirdzniecības personāla atlases politika un vērtības. Trešajā nodaļā apkopoti un analizēti Statoil DUS tirdzniecības personāla un klientu aptaujas rezultāti, izstrādāti ieteikumi tirdzniecības personāla vadīšanas pilnveidošanai.
Pētījuma periods- 2008. - 2012. gads. Darba apjoms- 74 lapaspuses, tajā ir 26 attēli, 3 tabulas un 4 pielikumi.
Atslēgvārdi: tirdzniecības personāls, kompetence, tirdzniecības personāla atlase, tirdzniecības personāla apmierinātība, klientu apmierinātība. Jūlija Mahiņa. Thesis "Management system analysis of sales staff in Statoil petrol station".
Work analyzes Statoil petrol station personnel planning, search, selection, adaptation, teaching and assessment procedures used in the Statoil company and how these processes affect the Statoil petrol station sales staff competence and loyality to the company Statoil.
Thesis goal is to evaluate sales staffs competence and motivation factors in Statoil petrol station using surveys for Statoil sales stuff and clients, evaluate Statoil company's competitiveness in the Latvia’s market and to develop proposals to improve the Statoil sales staffs management system.
The first chapter deals with theoretical aspects of sales staff management, the second chapter discussed Statoil petrol station sales recruitment policies and values. The third chapter summarizes and analyzes the Statoil petrol station sales staff and customer survey results, recommendations are driving for the sales staff development.
The survey period- 2008 to 2012. year. Work consist of 74 pages, 26 pictures, 3 tables and 4 attachments.
Keywords: sales staff, expertise, sales recruitment, sales staff satisfaction, customer satisfaction.