„Ādažu čipšu” iesaiņojuma efektivitātes novērtējums.
Автор
Šuneviča, Violetta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Дата
2012Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma – „Ādažu čipsu” iesaiņojuma efektivitātes novērtējums”. Darba mērķis- pamatojoties uz teorētiskām atziņām par produktu iesaiņojumu, izpētīt tā efektivitāti, par praktisku piemēru izvēloties „Ādažu čipsu” iesaiņojumu, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai.
Darbu veido 3 nodaļas – pirmajā tiks sniegts produkta teorētisks raksturojums, otrajā-sniegta iesaiņojuma nozīme uzņēmējdarbībā un trešajā – analizēts pētījums, kurā izmantota anketēšanas un intervēšanas metode, lai novērtētu „Ādažu Čipsu” iesaiņojuma efektivitāti. Noslēgumā, autore izdarīs secinājumus un sniegs savus priekšlikumus „Ādažu čipsu” iesaiņojuma uzlabošanai un mērķauditorijas paplašināšanai.
Bakalaura darba apjoms ir 77 lapas. Tajā ietvertas 2 tabulas, 29 attēli, 5 pielikumi.
Darbā izmantoti 34 literatūras avoti.
Atslēgvārdi: iesaiņojums, čipsi, efektīvs iesaiņojums, krāsu psiholoģija iesaiņojumā. The theme of the Bachelor work - the evaluation of the effectiveness of “Adazu Cipsu” packaging. The aim of the work- based on the conclusions of the theory about the product packaging, to investigate its effectiveness, for which as a practical example choosing the “Adazu Cipsu” package, to identify disadvantages and make suggestions for their elimination.
The work will consist of 3 parts - in the first will be given the theoretical description of the product, in the second- will be described the importance of packaging in business and in the third- the research will be analysed, in which methods of questioning and an interview with an expert were used, to evaluate the effectiveness of “Adazu Cipsu” packaging. In the end, the author will make the conclusions and suggestions for improving the “Adazu Cipsu” packaging and widening its target audience.
The Bachelor work has 77 pages. It includes 2 tables, 29 pictures, 5 appendixes.
In the work 34 literary sources are used.
Keywords: packaging, chips, effective packaging, psychology of color package.