• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

UAB „Osama Distributors” mārketinga plāna izstrāde Latvijas tirgus apstākļos.

Thumbnail
Öffnen
303-22924-Belavins_Romans_rb05037.pdf (1.082Mb)
Autor
Belavins, Romāns
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Datum
2013
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba temats ir „UAB „Osama Distributors” mārketinga plāna izstrāde Latvijas tirgus apstākļos”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par mārketinga stratēģisko plānošanu un bezalkoholisko dzērienu patērētāju aptauju, novērtēt uzņēmuma „UAB „Osama Distributors” mārketinga stratēģiju Latvijas tirgū un izstrādāt uzņēmuma „UAB „Osama Distributors” mārketinga plānu 2013.gadam. Dotais darbs var būt noderīgs UAB „Osama Distributors” vadītājam, kā arī pārtikas tirdzniecības menedžeriem vairumtirdzniecībā. Bakalaura darbam kopā ir 87 lapas, darbā ir ievietotas 20 tabulas un 29 attēli. Darbam ir pievienoti 8 pielikumi. Literatūras un avotu sarakstā ir 30 avoti.
 
The theme of the Bachelor Thesis is “Development of the marketing plan for „Osama Distributors” JSC on the Latvian market”. The purpose of the work is to provide an opinion the theory of the strategic marketing planning and consumer survey of soft drinks to assess the company's Osama Distributors JSC marketing strategy on the Latvian market and to develop the company “”Osama Distributor JSC marketing plan for 2013. This work seems to be useful for the board of „Osama Distributors” JSC, as well as for food products wholesale managers. Work ir written on 87 pages, it includes 20 tables, 29 diagrams and 8 appendixes attached. Bibliography of 30 sources.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14117
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV