Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorBelavins, Romānsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:02Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:02Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other22924en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14117
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir „UAB „Osama Distributors” mārketinga plāna izstrāde Latvijas tirgus apstākļos”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par mārketinga stratēģisko plānošanu un bezalkoholisko dzērienu patērētāju aptauju, novērtēt uzņēmuma „UAB „Osama Distributors” mārketinga stratēģiju Latvijas tirgū un izstrādāt uzņēmuma „UAB „Osama Distributors” mārketinga plānu 2013.gadam. Dotais darbs var būt noderīgs UAB „Osama Distributors” vadītājam, kā arī pārtikas tirdzniecības menedžeriem vairumtirdzniecībā. Bakalaura darbam kopā ir 87 lapas, darbā ir ievietotas 20 tabulas un 29 attēli. Darbam ir pievienoti 8 pielikumi. Literatūras un avotu sarakstā ir 30 avoti.en_US
dc.description.abstractThe theme of the Bachelor Thesis is “Development of the marketing plan for „Osama Distributors” JSC on the Latvian market”. The purpose of the work is to provide an opinion the theory of the strategic marketing planning and consumer survey of soft drinks to assess the company's Osama Distributors JSC marketing strategy on the Latvian market and to develop the company “”Osama Distributor JSC marketing plan for 2013. This work seems to be useful for the board of „Osama Distributors” JSC, as well as for food products wholesale managers. Work ir written on 87 pages, it includes 20 tables, 29 diagrams and 8 appendixes attached. Bibliography of 30 sources.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUAB „Osama Distributors” mārketinga plāna izstrāde Latvijas tirgus apstākļos.en_US
dc.title.alternativeDevelopment of the Marketing Plan for Osama Distributors UAB on the Latvian Market.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record