• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma SIA Arkolat konkurētspēja un tās paaugstināšanas iespējas.

Thumbnail
View/Open
303-22947-Būmanis_Arnis_ab08590.pdf (986.2Kb)
Author
Būmanis, Arnis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalura darba tēma ir „Uzņēmuma SIA Arkolat konkurētspēja un tās paaugstināšanas iespējas”. Jebkura uņēmuma veiksmīga pastāvēšana ir atkarīga no sadarbības ar klientiem. Klientu noturēšana, kā arī jaunu klientu piesaiste ir viens no svarīgākajiem uzņēmuma uzdevumiem, jo klients ir katra uzņēmuma galvenā prioritāte. No klienta pasūtījumiem lielā mērā ir atkarīga pelņa un veiksmīga biznesa turpmākā attīstība. Bakalaura darba mērķis ir uz uzņēmumu konkurētspējas teorijas apkopošanas pamata izpētīt SIA „Arkolat” konkurētspējas faktorus un noteikt konkurētspējas paaugstināšanas virzienus. Bakalaura darba apjoms ir 63 lapas; 22 attēli, 4 tabulas, 2 pielikumi un 44 izmantotās literatūras avoti. Atslēgas vārdi: uzņēmums, konkurētspēja, konkurētspējas paaugstināšana, klienti.
 
Bachelors thesis: “Company Arkolat competitiveness and increase its chances.” Either a companys existence is dependent on cooperation with customers. Customer retention and new customer acquisition is one of the most important tasks of the company, as the customer is every companys top priority. The customer orders a large extent depends on the earnings and further development of a successful business. Graduate work is the competitiveness of enterprises to explore the basic theory of compiling “Arkolat” competitiveness factors and determine the competitiveness of our directions. Bachelors workload is 63 pages, 22 images, 4 tables, 2 appendixes, and 44 references sources. Keywords: business, competition, competitiveness by customers.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14122
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV