Uzņēmuma SIA Arkolat konkurētspēja un tās paaugstināšanas iespējas.

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

N/A

Abstract

Bakalura darba tēma ir „Uzņēmuma SIA Arkolat konkurētspēja un tās paaugstināšanas iespējas”. Jebkura uņēmuma veiksmīga pastāvēšana ir atkarīga no sadarbības ar klientiem. Klientu noturēšana, kā arī jaunu klientu piesaiste ir viens no svarīgākajiem uzņēmuma uzdevumiem, jo klients ir katra uzņēmuma galvenā prioritāte. No klienta pasūtījumiem lielā mērā ir atkarīga pelņa un veiksmīga biznesa turpmākā attīstība. Bakalaura darba mērķis ir uz uzņēmumu konkurētspējas teorijas apkopošanas pamata izpētīt SIA „Arkolat” konkurētspējas faktorus un noteikt konkurētspējas paaugstināšanas virzienus. Bakalaura darba apjoms ir 63 lapas; 22 attēli, 4 tabulas, 2 pielikumi un 44 izmantotās literatūras avoti. Atslēgas vārdi: uzņēmums, konkurētspēja, konkurētspējas paaugstināšana, klienti.
Bachelors thesis: “Company Arkolat competitiveness and increase its chances.” Either a companys existence is dependent on cooperation with customers. Customer retention and new customer acquisition is one of the most important tasks of the company, as the customer is every companys top priority. The customer orders a large extent depends on the earnings and further development of a successful business. Graduate work is the competitiveness of enterprises to explore the basic theory of compiling “Arkolat” competitiveness factors and determine the competitiveness of our directions. Bachelors workload is 63 pages, 22 images, 4 tables, 2 appendixes, and 44 references sources. Keywords: business, competition, competitiveness by customers.

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By