Show simple item record

dc.contributor.advisorNiedrīte, Vizmaen_US
dc.contributor.authorLukašova, Tatjanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:04Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:04Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23020en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14137
dc.description.abstractBakalaura darbs ir veltīts SIA „Tesero” attīstības stratēģijas galveno virzienu izskatīšanai. Lai sasniegtu darba mērķi, tika risināti sekojoši uzdevumi: apskatīta uzņēmuma struktūra, analizēti piegādātāji, raksturoti konkurenti, analizēti patērētāji, analizēta LR ekonomiskā vide, tirgus nozari ietekmējošie ārējās un iekšējās vides faktori, analizētas SIA „Tesero” vājās un stiprās puses, kā arī iespējas un apdraudējumi pēc SVID analīzes principiem, izstrādāti priekšlikumi uzņēmuma attīstības stratēģijas izveidošanai. Veiktā analīze tiek balstīta uz Latvijas Universitātes Ekonomikas un Vadības Fakultātes Vadībzinātnes katedras Bakalaura studiju Organizācijas vadības programmā ietvaros iegūtajām teorētiskajām zināšanām un jaunāko literatūru par stratēģisko vadību un mārketingu apkopojuma. Darbā ir 60. lpp, 5. tabulas, 4. attēli,. Atslēgvārdi: Stratēģija, plāns, attīstības virzieni.en_US
dc.description.abstractPurpose of this bachelor work is to evaluate „Tesero” llc strategic ways of development. In order to achieve the goal, the following problems were dealt: examination of company’s structure; supplier analysis; competitors were characterized; consumer analysis; analysis of internal and external factors which affect the industry; „Tesero”llc strengths and weaknesses, as well as opportunities and threats of SWOT analysis; delivered suggestions in order to creation of enterprise’s development strategy. Analysis is based on achieved theoretical knowledge during bachelor course in Latvian University Economics and Management Faculty Business Administration programm and up-to-date literature on strategic management and marketing. Work consists of 60 pages, 5 tables, 4 pictures. Key words: strategy, plan, ways of developmenten_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSIA "Tesero" attīstības stratēģijas virzienien_US
dc.title.alternative"Tesero" llc strategic ways of developmenten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record