Iekšējās komunikācijas analīze būvniecības uzņēmumā.
Author
Rosļakova, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Iekšējās komunikācijas analīze būvniecības uzņēmumā”. Šī darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma iekšējās komunikācijas procesus un izmantotos komunikācijas kanālus, kā arī noskaidrot un analizēt uzņēmuma darbinieku viedokli par iekšējās komunikācijas efektivitāti.
Bakalaura darbs ir izstrādāts 3 daļās. Pirmās divas ir teorētiskās daļas. Pirmajā daļā tiek aplūkota teorija par komunikāciju un komunikācijas procesu, bet otrajā raksturota uzņēmuma iekšējā komunikācija un tās veidi, apskatīti komunikācijas kanāli, komunikācijas organizēšana un komunikācijas efektivitāti traucējošie faktori. Bakalaura darba trešajā daļā tiek raksturots pētāmais uzņēmums, analizēta šī uzņēmuma iekšējā komunikācija un izmantotie komunikāciju kanāli un veikta uzņēmuma darbinieku aptauja, lai iegūtu darbinieku vērtējumu uzņēmuma iekšējās komunikācijas sistēmai.
Bakalaura darba izstrādes rezultātā ir izdarīti secinājumi par darbā apskatīto tēmu un piedāvāti autores priekšlikumi uzņēmuma iekšējās komunikācijas pilnveidošanai.
Darba apjoms ir 86 lapas, darbā izmantotas 2 tabulas, 19 attēli un darbam ir 3 pielikumi.
Atslēgas vārdi: komunikācija, iekšējā komunikācija, komunikācijas kanāli, informācijas apmaiņa. The subject of bachelor thesis is ‘The analysis of internal communication in construction company’. The objective of the thesis is to explore the processess of internal communication and internal communication channels in a construction company and to find out the attitude of personnell about the internal organizational communication.The aim of this research is to exposure shortcomings in the companys’ internal communication and to make suggestions how to improve the effectiveness of internal communication.
The thesis consists of three sections. The first section describes the theory of communication and processess of communication. The second section describes the company’s internal communication and its formal and informal classification as well as horizontal and vertical communication. Within the theoretical section the author looks at the process of communication organization and describes barriers of communication. Further in the third part of thesis is the analysis of the companys’communication. The section starts with the description of the company and includes a reserach about the company’s communication.
The results of this thesis and research are conclusions about importance of internal communication and suggestions how to improve the level of internal communication in the company.
The thesis consists of 86 pages. 2 tables, 19 pictures and 3 appendixes were used.
Keywords: communication, internal communcation, communication channels, exchange of information.