Stresa situācija darba vietā kā mārketinga iekšējās vides faktors uzņēmuma “IMANTA” attīstībai.
Autor
Baikova, Diāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diāna Baikova. Bakalaura darbs „Stresa situācija darba vietā kā mārketinga iekšējās vides faktors uzņēmumā „IMANTA”.
Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par mārketinga iekšējās vides faktoriem, izpētīt uzņēmuma „IMANTA” iekšējo mārketinga vidi, akcentējot stresa situāciju vadīšanu uzņēmumā, kā arī izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma „IMANTA” mārketinga iekšējās vides attīstībai un pilnveidei.
Darba 1.nodaļā ir pētīti uzņēmuma mārketinga iekšējās vides faktoru teorētiskie aspekti, 2. nodaļā ir veikta uzņēmuma “IMANTA” kā Latvijas tirgus subjekta un tā mārketinga iekšējās vides analīze, 3. nodaļā ir pētīta stresa situāciju vadīšana uzņēmumā “IMANTA”, 4.nodaļā ir analizēts darbinieku stresa līmenis uzņēmumā "IMANTA", kā arī veiktstā salīdzinājums ar uzņēmumu "Fazer maiznīca".
Darba apjoms 117 lappuses. Tajā ir 36 attēli, 13 tabulas un 3 pielikumi.
Atslēgvārdi: stresa situācija, mārketinga iekšējās vides faktori, uzņēmums „IMANTA”, „Fazer maiznīca”. Diāna Baikova. Bachelor thesis „Stress situation in working place as marketinginternal environment factor for the development of the company “IMANTA”.
The purpose of the thesis is to investigate internal marketing environment of the company “IMANTA”, based on theoretical knowledge about factors of marketing internal environment, with an accent to the stress situation management in the company, as well as to develop suggestions for the development and improvement of the marketing internal environment in the company “IMANTA”.
In the first chapter of the thesis the theoretical aspects of the company marketing internal environment have been explored. The chapter 2 contains analyses of the company “IMANTA” as a subject in Latvia’s market and analyses of the internal marketing environment of the company. The stress situation management in company “IMANTA” has been investigated in the chapter 3. In the chapter 4 the employees stress level in the company “IMANTA” has been analyzed and compared to the company “Fazer maiznīca”.
The size of the thesis is 117 pages. It contains 36 pictures,13 tables, and 3 appendixes.
Key words in thesis: stress situation, factors of internal marketing environment, company “IMANTA”, “Fazer maiznīca”.