Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorNiedrītis, Jānis Ēriksen_US
dc.contributor.authorOzola, Evitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:04Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:04Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23074en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14144
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Mārketinga stratēģijas novērtējums nekustamo īpašumu apsaimniekošanas uzņēmumā SIA „Labo Namu Aģentūra”. Darba mērķis ir novērtēt jau esošo mārketinga stratēģiju un izstrādāt priekšlikumus tās īstenošanas uzlabošanai. Iegūtais mārketinga stratēģijas novērtējums sniedz priekšstatu, ka izmantotajai mārketinga stratēģijai nav noteiktas formas un tādējādi tā nenes uzņēmumam vēlamo rezultātu. Iegūtie pētījuma rezultāti sniedz informāciju par klientu apmierinātību ar SIA „Labo Namu Aģentūra” piedāvājumu un apkalpošanas kvalitāti, stratēģiju. Pēc iegūtajiem rezultātiem tika izstrādāti priekšlikumi tālākajai rīcībai, proti, kā labāk īstenot uzņēmuma stratēģiju. Bakalaura darba struktūru veido anotācijas latviešu un angļu valodā, ievads, trīs nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumi un priekšlikumi par aplūkojamo tēmu, pielikumi un literatūras un avotu saraksts. Bakalaura darba apjoms ir 84 lapas un 5 pielikumi. Tas satur 13 tabulas, 13 attēlus un 54 literatūras avotus. Izmantotie atslēgvārdi: klients, mārketings, stratēģija, vadīšana, konkurence, tirgus.en_US
dc.description.abstractThe theme of bachelor’s work is „The estimation of the strategy of marketing in the Real Estate organization „Labo Namu Agentura„ Ltd”. The aim of this work is to estimate existing strategy of marketing and to develope suggestions for its implementation and improvement. The acquired estimation of the strategy of marketing gives an information that the existing strategy of marketing does not have determined form and therefore this strategy does not give desirable results. The acquired findings gives an information for customers contentment about the offer and quality of service, and strategy of the Real Estate organization „Labo Namu Agentura„ Ltd. After the acquired results, authoress developed suggestions for further proceeding, namely, how better implement the strategy of the organization. Annotations in latvian and english, prefase, three chapters with subdivisions, inference and suggestions about the theme of bachelor’s work , additions and list of literature and its sources builds up the structure of bachelor’s work. The amount of bachelor’s work are 84 pages and 5 additions. It contains 13 charts, 13 pictures and 54 sources of literature. The used key words: client, marketing, strategy, management, competition, market.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga stratēģijas novērtējums nekustamo īpašumu apsaimniekošanas uzņēmumā SIA "Labo Namu Aģentūra"en_US
dc.title.alternativeThe estimation of the strategy of marketing in the Real Estate organization "Labo Namu Agentura" Ltden_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию