• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmols „Statoil” kā pircēju uzvedību ietekmējošs faktors.

Thumbnail
Открыть
303-23086-Fedosējeva_Elīna_ef08024.pdf (683.5Kb)
Автор
Fedosējeva, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir „Zīmols "Statoil" kā pircēju uzvedību ietekmējošs faktors”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām atziņām, izanalizēt pircēju uz-vedību ietekmējošos faktorus, par praktisku piemēru izvēloties uzņēmumu „Statoil”, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām, pirmajā nodaļā tiek pētīti zīmola teorētiskie as-pekti pircēju uzvedībā, otrajā nodaļā tiek sniegts ieskats par zīmola „Statoil” darbības rakstu-rojošiem lielumiem. Trešajā daļā tiek veikts pētījumu apkopojums, datu analizējums par deg-vielas mazumtirgotāju atpazīstamību un Statoil pircēju uzvedības pirkšanas faktoriem. Pētījuma periods - 2011. - 2012. gads. Darba apjoms 66 lapaspuses, tajā ir 14 attēli, 9 tabulas un 1 pielikums. Atslēgvārdi: zīmols, zīmolvedība, pircēju uzvedība.
 
The aim of the bachelor theses „The brand Statoil as buyers behavior factor” is to analyze custimer behavior influencing factors. As a practical example useing brand „Statoil” analyzing it`s weaknesses and available services advantages. The bachelor theses consist of 3 chapters, in the first chapter are analyed brend the-oretical aspects in custimers behavior , in second chapter are opinion about brand „Statoil” characterization value. In the third chapter are made research summary, data analysis about fuel retail trade recognition and Statoil custimer buying behavior factors. The amount of work 66 pages, in it 13 picture, 9 tables and 1 annex. Keywords: brand, branding, buyers' behavior.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14146
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV