Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.authorČibireva, Sintijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:05Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:05Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23100en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14149
dc.description.abstractBakalaura darbā „Sabiedriskās attiecības kā integrētās mārketinga komunikācijas funkcija starptautiskajā uzņēmumā Ober Haus Baltijas valstīs” tiek izpētīti jautājumi un problēmas, kas ir saistītas ar likumsakarībām, kas spēj attīstīt lielāku potenciālu sabiedrisko attiecību attīstībai integrētā mārketinga komunikācijas procesā uzņēmumā „Ober Haus”. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz integrēto mārketinga komunikāciju (IMK) teorētiskajiem aspektiem un empīrisko pētījumu, noteikt vai uzņēmums izmanto sabiedriskās attiecības kā integrētās mārketinga komunikācijas funkciju uzņēmuma mārketingā, lai uzņēmuma rezultāti būtu atbilstoši gaidītajam iznākumam un izstrādāt priekšlikumus sabiedrisko attiecību aktivitāšu uzlabošanai. Darba pirmajā daļā ir izskatīts integrētās mārketinga komunikācijas definējums starptautiskās uzņēmējdarbības terminoloģijā. Darba otrajā daļā tiek apskatīta nekustamā īpašuma nozares attīstība un izpētīta pašreizējā situācija Baltijas valstīs. Darba trešajā daļā tiek veikta uzņēmuma Ober Haus iekšējās un ārējās vides izpēte. Un darba ceturtā daļa sastāv no pētījuma par sabiedriskajām attiecībām un integrētā mārketinga komunikāciju uzņēmumā Ober Haus. Darbs apjoms ir 73 lpp, tajā ietverta 1tabula un 25 attēli. Darbā ir izmantoti 49 literatūras un informācijas avoti. Darbam ir papildus pievienoti 2 pielikumi. Atslēgvārdi: integrētā mārketinga komunikācija, sabiedriskās attiecības, nekustamā īpašuma tirgus, PEST analīze, Ober Haus.en_US
dc.description.abstractThe Bachelor’s thesis ‘Public Relations as integrated marketing communication function in international company „Ober Haus” within Baltic States’ explores the questions and issues related to the regularities that can develop a greater potential for the growth of public relations in the process of integrated marketing communication at Ober Haus. Based on the theoretical aspects of integrated marketing communication (IMC) and an empirical study, the goal of the thesis is to determine whether the company uses public relations as an integrated marketing communication function in the marketing of the company so that the results of the company would correspond to the expected outcome; the goal is also to develop suggestions for the improvement of public relation activities. The first part of the thesis deals with the definition of integrated marketing communication in the international business terminology. The second part examines the development of the real estate industry as well as the current situation in the Baltic States. The third part of the thesis examines the internal and external environment of Ober Haus. The fourth part of the thesis consists of the study on public relations and integrated marketing communication in Ober Haus. The thesis consists of seventy-three pages. The thesis includes one table and twenty-five figures. Forty-nine references have been used in the thesis. The thesis includes two appendixes. Keywords: integrated marketing communication, public relations, real estate market, PEST analysis, Ober Haus.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSabiedriskās attiecības kā integrētās mārketinga komunikācijas funkcija starptautiskajā uzņēmumā "OBER-HAUS" Baltijas valstīsen_US
dc.title.alternativePublic Relations as integrated marketing communication function in international company "OBER-HAUS" within Baltic Statesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию