Viasat AS Latvia mārketinga stratēģija
Author
Elksnītis, Rihards
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Fortiņš, Egīls
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Riharda Elksnīša bakalaura darbs: „Viasat AS Latvia” mārketinga stratēģija. Autora bakalaura darba mērķis ir izpētīt Viasat AS Latvia mārketinga stratēģiju un dot priekšlikumus tās uzlabošanai. Ietverot arī konkurentu analīzi un uzņēmuma datu analīzi.
Galvenie darbā izpildītie uzdevumi ir veikti pētījuma veidā, ietverot teorētiskās metodes. Pētnieciskajā daļā izmantotas ekonomiskās analīzes, anketēšanas metodes un statistisko datu analīzes.
Darbs sastāv no 4. nodaļām. Pirmajā nodaļā tika apskatīti teorētiskie metariāli par mārketinga stratēģiju. Otrajā nodaļā tika apskatīts telekomunikāciju tirgus, veikta konkurentu analīze. Trešajā nodaļā tika pētīta uzņēmuma Viasat AS Latvia mārketinga stratēģija un veikta SVID analīze. Tika veikta aptaujas anketas rezultātu analīze. Tālāk tika doti secinājumi un priekšlikumi par Viasat AS Latvia mārketinga stratēģiju un tās uzlabošanas iespējām. Rihards Elksnitis bachelor: „Viasat AS Latvia " marketing strategy. The author's Bachelor target is to investigate the Viasat AS Latvia marketing strategy and make suggestions for improvement. Including competitor analysis and business data analysis.
The main work performed tasks have been carried out a survey, including theoretical methods. In the research of applied economic analysis, survey methods and statistical analysis.
It consists of the 4th chapters. The first chapter has discussed the theoretical metarial of marketing strategy. The second section addressed the telecommunications market in competitor analysis. The third section was investigated company Viasat AS Latvia marketing strategy , SWOT analysis and a questionnaire analysis of the results. It was further given the conclusions and proposals of Viasat AS Latvia marketing strategie and improvement opportunities.