• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tiešsaistes sociālo mediju izmantošanas komunikatīvā efektivitāte mobilo sakaru operatoru mārketinga aktivitātēs Latvijā.

Thumbnail
Открыть
303-23912-Steinberga_Agnese_as09025.pdf (2.865Mb)
Автор
Šteinberga, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Agnese Šteinberga. Bakalaura darbs "Tiešsaistes sociālo mediju izmantošanas komunikatīvā efektivitāte mobilo sakaru operatoru mārketinga aktivitātēs Latvijā". Darba mērķis ir izpētīt tiešsaistes sociālo mediju teorētiskos aspektus un izmantošanas komunikatīvo efektivitāti mobilo sakaru operatoru mārketinga aktivitātēs Latvijā, kā arī izstrādāt priekšlikumus mobilo sakaru operatoru tiešsaistes sociālo mediju mārketinga aktivitāšu komunikatīvās efektivitātes paaugstināšanai. Darba 1. nodaļā ir pētīta jēdziena sociālie mediji būtība, 2. nodaļā ir pētīti ar tiešsaistes sociālo mediju mārketingu saistītie teorētiskie aspekti, 3. nodaļā ir analizēta mobilo sakaru operatoru tiešsaistes sociālo mediju mārketinga komunikatīvā efektivitāte. Darba apjoms ir 140 lapaspuses. Tajā ir 56 attēli, 1 tabula un 23 pielikumi. Atslēgvārdi: sociālie mediji, sociālo mediju mārketings, mobilo sakaru nozare, mobilo sakaru operatori, komunikatīvā efektivitāte, lietotāju radīts saturs
 
Agnese Šteinberga's Bachelor Paper " The communicative effectiveness of online social media usage in the marketing activities of Latvian mobile network operators". The aim of the research is to analyze the theoretical aspects of online social media and the communicative efficiency of the usage of online social media in Latvian mobile operators marketing activities,as well as, to develope proposals to increase the communicative effectiveness of mobile operators online social media marketing activities. The 1st chapter explores the concept of social media, the 2nd chapter examines the theoretical aspects of online social media marketing, in the 3rd chapter is a analyse of the communicative efectiveness of mobile operators online social media marketing. The paper includes 140 work pages, with 56 images, 1 table, and 23 attachments. Keywords: social media, social media marketing, mobile network industry, mobile network operators, communicative effectiveness, user generated content.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14188
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV