Organizācijas kultūra uzņēmumā "APRANGA"
Author
Vitkovska, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Putniņa, Maruta
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Organizācijas kultūra „SIA Apranga”. SIA „Apranga” ir apģērbu mazumtirdzniecības līderis Baltijas valstīs.Darbā tiek apskatīts un analizēts „Apranga” veikals, kurš atrodas tirdzniecības centrā Domina.
Bakalaura darbā tiek pētīta šī uzņēmuma kultūra, gan no darbinieku aspekta, gan no vadības aspekta. Šim mērķim tiks izmantota K. Kamerona un R. Kvinna tipoloģijas teorija- izstrādātā OCAI anketa un tests, ar kuru palīdzību var precīzi noteikt organizācijas kultūru.
Galvenie secinājumi: Balstoties uz K.Kamerona un R.Kvinna izstrādāto tipoloģiju, tika secināts, ka SIA „Apranga” organizācijas kultūra pieder pie tirgus kultūras. Tomēr darbinieki nākotnē šī uzņēmuma kultūru vēlās redzēt kā klanu kultūru, jo uzskata, ka darbinieks netiek pietiekoši augstu novērtēts.
Bakalaura darbs sastāv no 72 lpp., 1 tabulas, 16 attēliem un 2 pielikumiem. The topic of the baclelor’s paper is "Organizational culture" SIA Apranga ". Ltd. "Apranga" Ltd. is a clothing retail leader in the Baltic States.Work analyses the store "Apranga", which is located in the shopping center Domina.
The backelor’s paper analyzes the company's culture from the employees point of view and from the management point of view. For this purpose, will be used atheory by K. Cameron and R. Quinn and a OCAI questinaire developed by by K. Cameron and R. Quinn and a test which can accurately identify the organizational culture.
The main conclusions are as follows: According to the trilogy developed by K. Cameron and R. Quinn it is determined that the enterprise “Apranga” Ltd. Belong to the market culture, however employees wish to see the organizations culture of the enterprise as clan culture, due to employees not being highly appreciated.
The bachelor paper consists of 72 pages, 1 table, 16 pictures and 2 appendices.