Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.authorIļjina, Ksenijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:11Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:11Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24184en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14202
dc.description.abstractBakalaura darba tēma “Produktu izvietošana mākslas filmās kā mārketinga komunikācijas paņēmiens” ir saistīta ar mūsdienu ekonomikas iezīmi – tirgus strauju attīstību, mārketinga komunikācijas iespēju dažadību. Bakalaura darba mērķis ir balstoties uz produktu izvietošanas teorijas nostādnēm un patērētāju aptaujām, izstrādāt priekšlikumus produktu izvietošanas pielietojumam zīmolu virzīšanai tirgū. Darba teorētiskajā daļā izmantota informācija no Latvijā un ārzemēs izdotajām grāmatām un publikācijām, preses izdevumiem, normatīvajiem aktiem reklāmas jomā, zinātniskajiem pētījumiem par pētāmo problēmu, izmantoti arī interneta resursos pieejamie dati. Darba praktiskajā daļā veikta Latvijas patērētāju anketēšana, lai noskaidrotu viņu attieksmi pret tādu reklāmas disciplīnu, kā produktu izvietošana mākslas filmās, tās trūkumiem un priekšrocībām. Bakalaura darbs sastāv no 90 lapām, 6 tabulām, 16 attēliem un 7 pielikumiem, tas ir izstrādāts latviešu valodā. Izmantoti 27 teorētiskie avoti un 43 elektroniskie informācijas avoti un resursi. Pētījumā izmantotās metodes: teorētiskā metode – literatūras analīze, empīriskā metode – anketēšana, kinofilmu kontentanalīze. Atslēgvārdi: produktu izvietošana, Holivudas mākslas filmas, mārketinga komunikācija, anketēšana.en_US
dc.description.abstractBachelor`s paper theme “Product placement in movies as a marketing communication method" is related to the sign of modern economy – a market rapid development, various marketing communication possibilities. Bachelor`s paper purpose is based on the theory of product placement and consumers surveys, to develop the recommendations for product placing application for brand promotion on market. In the theoretical part is used an information from in Latvia and abroad issued books and publications, newspapers, normative acts in an advertisement area, scientific researches for the investigated problem, are used available data in internet sources. In the practical part is performed a questionnaire of Latvian consumers in order to determine their attitude to such advertisement discipline as product placement in movies, its defects and advantages. Bachelor`s paper consists of 90 pages, 6 tables, 16 pictures and 7 appendixes, they are drawn up in Latvian. 27 theoretical sources and 43 electronic information sources are used. The methods used in research: the theoretical method - literature analysis, the empiric method - questionnaire, content analysis of movies. Key words: product placement, Hollywood movies, marketing communication, questionnaire.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleProduktu izvietošana mākslas filmās kā mārketinga komunikācijas paņēmiensen_US
dc.title.alternativeProduct Placement in Movies as a Marketing Communication Methoden_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record