Augstas kvalitātes virtuves piederumu piedāvājums Latvijas tirgū.
Autor
Ķervesa, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba problēmas būtība tiek akcentēta uz augstas kvalitātes virtuves piederumu piedāvājumu Latvijas tirgū.
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt vadošo virtuves piederumu uzņēmumu piedāvāto preču sortimentu, par pamatu ņemot SIA „BergHoff Rīga” piedāvāto produkciju.
Darba pirmā nodaļa ietver teorētisku apkopojumu par produkta būtību, pievēršot uzmanību galvenajām produkta īpašībām un sortimentam. Otrā nodaļa sastāv no teorētiskā apkopojuma attiecībā par konkurenci un tirgus struktūru. Savukārt darba trešā nodaļa ir sniegta prakstiska informācija par vadošajiem augstas kvalitātes virtuves piederumu uzņēmumiem. Visbeidzot, pēdējā nodaļā ir veikta datu analīze, apkopojot aptaujāto klientu anketas rezultātus.
Bakalaura darbs kopumā sastāv no 60 lappusēm, ietverot 5 tabulas, 17 attēlus un 3 pielikumus. Pats darbs var tikt izmantots kvalitatīvu produktu iegādes atspoguļojumam, norādot pirtspēju, atspoguļojot vidējo ienākuma līmeni. The nature of the problem in bachelor's work is the emphasis on high quality kitchen’s accessories offer the Latvian market.
Bachelor's objective of the work is to explore the kitchen utensils companies’ range of goods on the basis of the production of SIA „BerghoffRīga”.
The first chapter covers theoretical nature of the product, paying attention to the summary of the product characteristics and quality. The second section consists of the aggregate in the case of competition and market structure. And the third chapter provides information on hearings on the leading high-quality kitchen utensils companies. Finally, the last chapter consists of the analysis of the data, aggregating customer questionnaire results of those polled.
Bachelor's the work as a whole is made up of 60 pages, including 5 tables, 17 pictures and 3 supplements. Same job may be used to purchase coverage of quality products with purchasing power, reflecting the average level of income.