Show simple item record

dc.contributor.advisorNiedrīte, Vizmaen_US
dc.contributor.authorDreimane, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:13Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:13Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24628en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14220
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir „Mārketinga funkcija uzņēmumā „Vinotēka” un tās pilnveidošana”. Darba autores mērķis ir noskaidrot kā šobrīd darbojas mārketinga funkcija uzņēmumā un ieteikt kā to uzlabot. Bakalaura darba teorētiskajā daļā ir apskatīti saimniekošanu ietekmējošie faktori un kādas ir mārketinga satura izmaiņas mūsdienīgā vidē, kā arī mārketinga iekšējās un ārējās vides apraksts. Bakalaura darba praktiskajā daļā autore ir izpētījusi mārketinga stratēģisko vadīšanu uzņēmumā un sniegusi vērtējumus un ieteikumus, kā arī apskatījusi uzņēmuma „Vinotēka” iekšējo un ārējo vidi, veikusi SVID analīzi un izpētījusi mārketinga mix elementus. Balstoties uz identificētajām nepilnībām, darba beigās ir autores veidotie secinājumi un izteiktie priekšlikumi.en_US
dc.description.abstractTheme of bachelor thesis is:”Function of marketing in establishment „Vinotēka” and its improvement.” Thesis authoress goal is to find out how marketing function works at this moment and to make recommendations how it can be improved. In theoretical part of bachelor thesis are discussed factors that affect management and what changes are in marketing content in modern environment. Also discussed is external and internal environment of marketing. In practical part of bachelors thesis authoress has researched strategic management of marketing in establishment and made assessments and recommendations and also examined „Vinotēka” establishments internal and external environment, made SVID analysis and researched mix elements of marketing. Based on weaknesses identified thesis concludes with authoress conclusions and suggestions.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga funkcija uzņēmumā "Vinotēka" un tās pilnveidošanaen_US
dc.title.alternativeFunction of marketing in establishment "Vinotēka" and its improvementen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record