• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skaistumkopšanas salona "DEA" iekšējās un ārējās mārketinga vides analīze.

Thumbnail
Открыть
303-25214-Fomcenkova_Natalija_VadZ020753.pdf (2.016Mb)
Автор
Fomčenkova, Natālija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Дата
2007
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir “Skaistumkopšanas salona “DEA” iekšējās un ārējās mārketinga vides analīze”. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz mārketinga ārējās un iekšējās vides faktoru ietekmes uz uzņēmuma darbību un mārketinga stratēģiju teorētiskajām atziņām, izanalizēt skaistumkopšanas salona “DEA” mārketinga ārējās un iekšējās vides faktorus un to atbilstību salona mārketinga stratēģijai, kā arī izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma mārketinga stratēģijas pilnveidošanai. Darbs sastāv no ievada, četrām pamatnodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Par pamata avotiem darba radīšanai tika izmantota literatūra par mārketingu un stratēģisko vadīšanu, interneta dati, kā arī uzņēmuma nepublicētā informācija. Bakalaura darba apjoms ir 68 lpp. Darbā iekļauts 8 tabulas un 38 attēli.
 
Analysis of internal and external marketing environment of beauty salon “DEA” is considered to be a theme of the present Bachelors paper. The paper is aimed to investigate internal and external marketing areas, to evaluate company marketing strategy, its activities and overall performance in order to identify factors which affect its effectiveness with further recommendations for improvement. The paper consists of introductory part, 4 main parts, conclusion and suggestions. The information sources such as internet data, unpublished company reports, marketing and strategic management literature review have been used while working on this paper. The work contains 68 pages, 8 tables and 38 images.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14225
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV