Show simple item record

dc.contributor.advisorSpīča, Ineseen_US
dc.contributor.authorDonska, Sanitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:14Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:14Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other25744en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14230
dc.description.abstractDarba autore: Sanita Donska Darba nosaukums: „Tirgus segmentēšanas analīze Hansabankā”. Nav iespējams apmierināt pilnīgi visus pircējus, kas atrodas noteiktajā potenciālajā tirgū, jo pastāv dažādas pircēju grupas un tipi, kā arī ļoti dažādas vajadzības un vēlmes. Tāpēc ir jānoskaidro tirgus segments, kas nodrošina vislabākās iespējas īstenot uzņēmuma mērķus, proti, bankām ir jāsaprot segmentēšanas koncepcija un dažādu klientu kategoriju specifiskās vajadzības. Tā kā Hansabanka ir viena no vadošajām Latvijas komercbankām, ar aptuveni 750 tūkstošiem klientu, pētījuma gaitā autore, pamatojoties uz teorētiskām atziņām, pēta tirgus segmentēšanas principus un metodes Hansabankā. Darba mērķa izpildei izvirzīti sekojoši uzdevumi: 1.Izpētīt tirgus segmentēšanas teorētiskos pamatprincipus; 2.Aplūkot Hansabankas darbību un attīstību; 3.Apskatīt mārketinga vides ietekmi uz tirgus segmentēšanu Hansabankā; 4.Analizēt tirgus segmentēšanu Hansabankā; 5.Veikt secinājumus par bankas Hansabankas tirgus segmentēšanas principiem un kritērijiem, piedāvājot risinājumus Hansabankas darbības rādītāju uzlabošanai tirgus segmentēšanas jomā. Darbs sastāv no 3 daļām: 1.daļa. Tirgus segmentēšanas teorētiskie aspekti – šajā nodaļā autore apraksta mārketinga un tirgus segmentēšanas teorētiskos aspektus, segmentēšanas būtību, mērķus, raksturīgās pazīmes un metodes. 2.daļa. Mārketinga vides ietekme uz tirgus segmentēšanu Hansabankā – šajā nodaļā autore apskata mārketinga vidi un tās ietekmi uz segmentēšanu. 3.daļa. Hansabankas tirgus segmentēšanas stratēģija – šajā nodaļā tiek aplūkoti Hansabankā pielietotie kritēriji tirgus segmentēšanā. Darbs sastāv no 65 lpp, tai skaitā 9 attēli un 5 tabulas. Ir izmantoti 23 literatūras avoti gan latviešu, gan angļu valodā.en_US
dc.description.abstractThe author of the Graduation Paper: The title of the Graduation Paper: Market Segmentation Analysis in Hansabanka. It is impossible to meet requirements of all buyers on the certain potential market, since various groups and types of buyers as well as needs and desires exist. Therefore, it is reasonable to define the market segment securing best opportunities for performance of company's targets, namely, banks should understand the concept of segmentation and specific needs of clients of various categories. Since Hansabanka is one of the leading Latvian commercial banks, with about 750 thousand clients, the author, on the basis of theoretical knowledge, researches principles and methods of market segmentation in Hansabanka. To perform the goal of the Graduation Paper, the following targets are defined: 1.To research theoretical principles of market segmentation; 2.To examine operations and development of Hansabanka; 3.To discuss impact of marketing environment on market segmentation in Hansabanka; 4.To analyse market segmentation in Hansabanka; 5.To make conclusions on principles and criteria of market segmentation in Hansabanka, developing suggestions for improvement of results of activities of Hansabanka in the sphere of market segmentation. The Graduation paper consists of 3 sections: 1st section. Theoretical aspects of market segmentation – the author describes theoretical aspects of marketing and market segmentation, essence, targets, characteristics features and methods of segmentation. 2nd section. Impact of marketing environment on market segmentation in Hansabanka – the author discusses marketing environment and impact thereof on segmentation. 3rd section. Strategy of market segmentation in Hansabanka – criteria of market segmentation in Hansabanka are discussed. The Graduation Paper consists of 65 pages, comprising 9 images and 5 tables. 23 literary sources in both Latvian and English were used.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleTirgus segmentēšanas analīze Hansabankā.en_US
dc.title.alternativeAnalyses of market segmentation in Hansabanka.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record