Rīgas tūrisma tēls un tā veidošanās iespējas.
Autor
Sīpols, Ingmārs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Datum
2008Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Rīgas tūrisma tēls un tā veidošanas iespējas
Darba autors: Ingmārs Sīpols
Zinātniskā vadītāja: Ilze Medne
Bakalaura darba apjoms: 64 lpp., 16 attēli, 1 tabula, izmantoti 37 literatūras avoti.
Bakalaura darba mērķis: izpētīt pilsētas tūrisma tēla veidojošos faktorus un analizēt Rīgas tūrisma tēla veidošanas iespējas.
Pētījuma bāze: bakalaura darbs izstrādāts, balstoties uz tādu autoru darbiem kā: P.Boniface, A.Muška, V.Olinss, M.Rozīte, F.Kotlers u.c.
Darbā izpētīta pilsētu tēla veidošanās principi, īpašu uzmanību pievēršot zīmolveidei, noskaidrotas pilsētu mārketinga funkcijas. Praktiski izpētīts Rīgas patreizējais tūrisma tēls masu saziņas līdzekļos, veikta ārvalstu tūristu aptauja un ekspertu intervijas ar mērķi atklāt Rīgas tūrisma tēla patreizējos vājās punktus, kā arī tēla veidošanas iespējas. Izstrādāti priekšlikumi, kas ņemami vērā, veidojot viengabalainu Rīgas tūrisma tēlu.
Atslēgas vārdi: tūrisms, pilsētas tēls, zīmols, zīmolveide, mārketings, Rīgas tēls Riga’s tourism image and development opportunities
Author: Ingmārs Sīpols
Manager: Ilze Medne
Bachelor work size: 64 page, 16 image, 1 chart, used 37 books.
Bachelor work object: explore city tourism image development factors and analyse Riga’s tourism image development opportunities.
Investigation base: in the bachelor work has been consultated the books of the following authors: P.Boniface, A.Muška, V.Olinss, M.Rozīte, F.Kotlers and others.
The bachelor work explore city image development basis, special attention to city image, find out city marketing functions. Practically explore the actual Riga’s tourism image in mass media, to perform tourist and expert questionnaires with objects found Riga’s tourism image actually weak points, also with image development opportunities. Development proposals, that are important, make whole Riga’s tourism image.
Keywords: tourism, city image, marketing, Riga image