• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmols „Mana Aptieka” un tā atpazīstamība Latvijā.

Thumbnail
Открыть
303-26830-Behmane_Dace_db05009.pdf (2.216Mb)
Автор
Behmane, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir „Zīmols „Mana Aptieka” un tā atpazīstamība Latvijā”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt zīmola lomu aptieku apvienības „Aptiekas un Partneri” darbībā un analizēt zīmola „Mana Aptieka” atpazīstamību, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Darbā ir piecas nodaļas – divas teorētiskās nodaļas, farmācijas nozares raksturojums, zīmola „Mana Aptieka” raksturojums un pētījums par zīmola atpazīstamību. Bakalaura darbs un autores izstrādātie priekšlikumi būs praktiski pielietojami SIA „Aptiekas un Partneri” darbiniekiem un vadībai, pieņemot lēmumus, kas saistīti ar zīmola „Mana Aptieka” atpazīstamības līmeņa palielināšanu, kā arī citiem farmācijas nozares dalībniekiem. Bakalaura darba izstrādei ir izmantots 51 informācijas avots, tā apjoms - 65 lappuses, izmantots 21 attēls, 4 tabulas un 4 pielikumi.
 
The theme of graduation work is „Brand „Mana Aptieka” and its awareness in Latvia”. The goal of graduation work is to research brand role in business activities of company “Aptiekas un Partneri”, to analyze brand “Mana Aptieka” awareness, to find gaps and offer suggestions. This work consists of five chapters – two theoretical parts, the overview of pharmacy sector, brand “Mana Aptieka” characterization and research of brand awareness. This graduation work and authors suggestions could be practically used by company SIA „Aptiekas un Partneri” and its managers, to increase brand “Mana Aptieka” awareness and for other pharmacy industry participants. The graduation work is based on 51 literature sources and consists of 65 pages, including 21 pictures, 4 tabs and 4 appendixes.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14237
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV